×
×

میز تخصصی توسعه گردشگری عشایر در خراسان شمالی تشکیل می‌شود

  • کد نوشته: 45275
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۰
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/٩ تعداد بازدید: ١٧ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از تشکیل میز تخصصی توسعه گردشگری عشایر با همکاری اداره کل امور عشایر خراسان شمالی خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ […]

    میز تخصصی توسعه گردشگری عشایر در خراسان شمالی تشکیل می‌شود
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/٩

    تعداد بازدید: ١٧

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از تشکیل میز تخصصی توسعه گردشگری عشایر با همکاری اداره کل امور عشایر خراسان شمالی خبر داد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی در این اداره کل برگزار شد مقرر شد در روزهای آینده میز تخصصی توسعه گردشگری عشایر در استان تشکیل شود.

    مستوفیان در این جلسه خراسان شمالی را یکی از استان‌های مهم در حوزه عشایر عنوان کرد و افزود: عشایر استان نقش مهمی هم در بخش تولیدات کشاورزی و دامی و هم در بخش تولیدات صنایع‌دستی بخصوص دست‌بافت‌های داری در استان ایفا می‌کنند.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ادامه داد: توجه به حوزه گردشگری عشایر استان تا به امروز مغفول مانده است که بایستی با یک هدف‌گذاری درست، استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود و نسبت به رشد و توسعه این صنعت ایجاد اشتغال محلی کوشا باشیم.

    مستوفیان گفت: آموزش صنعتگران عشایر، صدور پروانه تولید انفرادی، بازاریابی و معرفی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و.. از جمله اقداماتی است که می‌توان با همکاری و مشارکت دو دستگاه اجرایی برای توسعه صنعت گردشگری و عشایری انجم داد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *