×
×

برگزاری کارگاه آموزشی نقش راهنمایان و بوم‌گردی‌ها در توسعه گردشگری پایدار

  • کد نوشته: 45355
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۲
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/١٢ تعداد بازدید: ۶ معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها از برگزاری کارگاه آموزشی نقش راهنمایان و بوم‌گردی‌ها در توسعه گردشگری پایدار در هفته گردشگری خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی نقش راهنمایان و بوم‌گردی‌ها در توسعه گردشگری پایدار به مناسبت […]

    برگزاری کارگاه آموزشی نقش راهنمایان و بوم‌گردی‌ها در توسعه گردشگری پایدار
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/١٢

    تعداد بازدید: ۶

    معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها از برگزاری کارگاه آموزشی نقش راهنمایان و بوم‌گردی‌ها در توسعه گردشگری پایدار در هفته گردشگری خبر داد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی نقش راهنمایان و بوم‌گردی‌ها در توسعه گردشگری پایدار به مناسبت هفته گردشگری دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ در هتل امیرخانلو برگزار شد.

    معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها ادامه داد: این دوره آموزشی باهدف ارتقای فرهنگ گردشگری در میان فعالان گردشگری، توسعه پایدار گردشگری نحوه ارتباط راهنمایان گردشگری با اقامتگاه‌های بوم‌گردی، نقش مردم محلی در حفاظت از ارزش‌های طبیعی و فرهنگی و بازاریابی و فروش در اقامتگاه‌های بوم‌گردی برگزار شد.

    اسماعیلی گفت: ۴۴ نفر از راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی و بوم‌گردی‌ها در این دوره شرکت کردند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *