×
×

رئیس کل دادگستری گلستان؛ یادواره های شهدا فرصتی برای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس 

  • کد نوشته: 45380
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۲
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری گلستان در یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دادگستری استان گفت: هفته دفاع مقدس، فرصتی برای قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران و تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است . حیدر آسیابی افزود: اگر تجربه دفاع مقدس نبود امروز شاهد تشکیل جبهه مقاومت نبودیم و  مقاومت یمن تا لبنان و سوریه […]

    رئیس کل دادگستری گلستان؛ یادواره های شهدا فرصتی برای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس 
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس کل دادگستری گلستان در یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دادگستری استان گفت: هفته دفاع مقدس، فرصتی برای قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران و تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است .
    حیدر آسیابی افزود: اگر تجربه دفاع مقدس نبود امروز شاهد تشکیل جبهه مقاومت نبودیم و  مقاومت یمن تا لبنان و سوریه همه از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.
    آسیابی افزود: سردار سلیمانی با استفاده از تجربه دفاع مقدس توانستند جبهه مقامت را در منطقه  توسعه دهند.
     آسیابی با بیان این که  عزت و اقتدار امروز کشور ما به برکت خون شهداست و ما قدردان خانواده شهدا هستیم افزود: در دادگستری استان ۳۶ درصد کارکنان قضایی و اداری ما از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند که به داشتن چنین نیروهای ارزشی افتخار می کنیم.
    سردار علی اصغر گرجی زاده مشاور حقوقی رئیس بنیاد شهید هم در این مراسم گفت: بر اساس آمار ، ۷۴ درصد شهدای دوران دفاع مقدس زیر ۲۶ سال سن داشتند.
    سردارگرجی زاده افزود: جوان ترین بخش اجتماع که امیدوارترین قشر کشور بودند همه چیز را رها کردند و برای دفاع از کشور راهی جبهه ها شدند و امروز هم شاهدیم در حوادثی مانند سال گذشته  نیز جوانانی مانند آرمان علی وردی برای دفاع از این انقلاب به میدان آمدند .
    وی گفت:  به همت همین جوانان در هشت سال دفاع مقدس، یک میلیمتر از خاک کشور را به دشمن ندادیم در حالیکه در که در زمان سلطنت پهلوی ها بحرین که یکی از استانهای ما بود، از خاک کشور جدا شد .
    وی گفت: در کنار شهدای ما ، جوانانی از دیگر کشورها  مانند پاکستان ، افغانستان و حتی نیجریه داشتیم که در کنار رزمندگان اسلام در جبهه ها شهید شدند.
    پدر آرمان علی وردی از شهدای امنیت هم در مراسم امروز با اشاره به ویژگی های شخصیتی فرزند شهیدش گفت: پیروی از ولایت و عمل به رهنمودهای ایشان مهم ترین ویژگی این شهید بزرگوار بود و  انتظار داریم یاد و خاطره این شهیدان همیشه زنده نگهداشته شود.
    در پایان مراسم امروز از پدر شهید آرمان علی وردی و تعدادی از ایثارگران دستگاه قضایی استان تجلیل شد .

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *