×
×

حمایت دادگستری گلستان از  مجموعه انتظامی استان جهت تامین امنیت پایدار 

  • کد نوشته: 45941
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۹
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری گلستان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم انتظامی  گفت: تلاش بی وقفه و شبانه روزی فرمانده، مسئولان و کارکنان انتظامی استان در راستای تامین نظم و امنیت جامعه ستودنی است. آسیابی با تاکید بر اینکه حامی پلیس خدمتگزار هستیم، گفت: حمایت قاطع از مجموعه […]

    حمایت دادگستری گلستان از  مجموعه انتظامی استان جهت تامین امنیت پایدار 
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس کل دادگستری گلستان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم انتظامی  گفت: تلاش بی وقفه و شبانه روزی فرمانده، مسئولان و کارکنان انتظامی استان در راستای تامین نظم و امنیت جامعه ستودنی است.
    آسیابی با تاکید بر اینکه حامی پلیس خدمتگزار هستیم، گفت: حمایت قاطع از مجموعه انتظامی را بر خود فرض می دانیم چرا که لازمه یک جامعه امن، وجود پلیس مقتدر است.

    آسیابی، افزود: با وجود قومیت ها و مذاهب مختلف در سطح استان، مردم گلستان با اتحاد و همدلی و در نظم و امنیت کنار یکدیگر زندگی می کنند.
    فرمانده انتظامی استان هم در این نشست با قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی از پلیس، گفت: تعامل بسیار خوبی بین پلیس و دستگاه قضائی استان وجود دارد و این دو دستگاه  محکم و استوار پای امنیت جامعه و احقاق حق مردم ایستاده اند و اجازه خودنمایی به مخلان نظم و امنیت نخواهند داد.
    سردار دادگر با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری سایر دستگاه ها و سازمان های متولی در راستای تولید و تامین امنیت،افزود: هرچقدر بسترهای فرهنگی، اقتصادی و زیرساخت های استان قویتر باشد حجم کار انتظامی و قضائی کمتر خواهد شد. 
    در پایان نشست رئیس کل دادگستری استان گلستان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های صادقانه و مجدانه فرمانده انتظامی گلستان قدردانی کرد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *