×
×

افتتاح ۴ طرح شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومانی

  • کد نوشته: 46045
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۰
  • ۰
  • به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: طرح پرعیارسازی ۴ میلیون تُنی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریالی و با اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر مستقیم و ۸۵۰ نفر غیرمستقیم به بهره برداری رسید.   وی افزود: نیروگاه […]

    افتتاح ۴ طرح شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومانی
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: طرح پرعیارسازی ۴ میلیون تُنی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریالی و با اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر مستقیم و ۸۵۰ نفر غیرمستقیم به بهره برداری رسید.

     

    وی افزود: نیروگاه ۲۵ مگاواتی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با هدف تأمین برق کارخانه‌های جوار معدنی و با سرمایه‌گذاری ۱۳/۵ میلیون یورویی(هشت هزار میلیارد ریالی) و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم به چرخه تولید وارد شد.

     

    مرتضوی گفت: قطعه اوّل جاده بافق به بهاباد به طول ۶ کیلومتر و با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد تومان توسط شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران تأمین اعتبار و اجرایی شد.

     

    وی تصریح کرد: احداث این پروژه عمرانی ١۸ ماه به طول انجامیده است.

     

    وزیر رفاه ضمن تاکید بر توسعه کمی و کیفی اماکن ورزشی و تفریحی ویژه قشر شریف کارگران بیان کرد: فاز یک مجموعه آبی آهن شهر بافق با سرمایه گذاری  ۲۰۰ میلیارد ریالی نیز در جریان این سفر افتتاح شد.

     

    وی اضافه کرد: بازسازی استخر سرپوشیده آهن شهر در بهمن ماه سال گذشته در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر انجام شد که با راه اندازی این مجموعه آبی به صورت مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

     

    مرتضوی ادامه داد: فاز یک این مجموعه آبی شامل استخر، سنا، جکوزی و مجموعه آب درمانی است که در راستای تکمیل دهکده ورزشی در آهن شهر بافق  اجرایی شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *