×
×

حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی در نشست دانشجویی افق فراموش شده

  • کد نوشته: 46122
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۲
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/٢٢ تعداد بازدید: ٣ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در جلسه پرسش‌وپاسخ تحت عنوان نشست افق فراموش شده در دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان بجنورد حضور یافت. به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عصر روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سالروز سفر پر برکت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) […]

    حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی در نشست دانشجویی افق فراموش شده
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/٢٢

    تعداد بازدید: ٣

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در جلسه پرسش‌وپاسخ تحت عنوان نشست افق فراموش شده در دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان بجنورد حضور یافت.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عصر روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سالروز سفر پر برکت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به استان خراسان شمالی در سال ۱۳۹۱ و گذشت یک دهه از این اتفاق تاریخی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با حضور مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جهاد کشاورزی و صمت استان در نشست افق فراموش شده به‌منظور بررسی مطالبات رهبری در پیشرفت استان حضور یافتند.

    در این جلسه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در پاسخ به سؤالات دانشجویان در خصوص فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه‌های سه‌گانه این اداره کل توضیحات جامع و مبسوطی ارائه کرد.

    علی مستوفیان ضمن گرامیداشت سالروز سفر رهبری و تقدیر از اقدام ارزند بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خواستار تداوم این نشست‌ها و حفظ روحیه مطالبه‌گری دانشجویان شد.

    مستوفیان همچنین در خصوص تدوین سند توسعه گردشگری استان، احداث بازارچه‌های صنایع‌دستی، برندسازی محصولات صنایع‌دستی و بررسی آسیب‌ها و چالش‌های توسعه گردشگری استان در فضایی گرم و صمیمانه با دانشجویان صحبت کرد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *