×
×

جلسه طرح استانی جهاد تبیین کارگروه بهداشت و درمان استان برگزار شد

  • کد نوشته: 46423
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۴
  • ۰
  • جلسه طرح استانی جهاد تبیین کارگروه بهداشت و درمان استان با حضور دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه، سردار سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا، سرهنگ علی خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا استان، دکتر یامی جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، معاونین و مشاورین دانشگا در سالن شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار […]

  • تبلیغ هدفمند
    جلسه طرح استانی جهاد تبیین کارگروه بهداشت و درمان استان برگزار شد
    جلسه طرح استانی جهاد تبیین کارگروه بهداشت و درمان استان با حضور دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه، سردار سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا، سرهنگ علی خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا استان، دکتر یامی جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، معاونین و مشاورین دانشگا در سالن شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار گردید.

     

    دکتر گل فیروزی رئیس دانشگاه با اشاره به اهمیت و جایگاه جهاد تبیین گفت: جهاد تبیینی که ما در دانشگاه باید انجام دهیم این است که باید عملکردها و دستاوردهایی که در حوزه سلامت داریم را برای مردم جامعه تبیین کنیم تا روحیه نشاط و امیدآفرینی در مردم ایجاد شود که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این وظیفه همه نخبگان دانشگاه هست.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی به بیان اهداف ایجاد این کارگروه پرداخت و گفت: هدف این است که بحث جهاد تبیین بصورت ساختارمند و تشکیلاتی پیگیری و فرآیندها و وظیفه ها مشخص گردد تا بتوان بهتر و ظریف تر این جهاد را که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند جهاد عینی است و وظیفه همه ماست و موضوع بسیار مهمی است را انجام دهیم.

    دکتر گل فیروزی در ادامه گفت: دیکتاتوری رسانه ای که در فرمایشات مقام معظم رهبری است در کشورهایی که خود را مهد و پرچم دار دموکراسی می دانند از جمله فرانسه و آمریکا، می بینیم که به کمک رسانه ها و شبکه های اجتماعی که بیش از ۷۰ درصد آن ها هم به صورت مستقیم و غیر مستقیم دست یهودی ها است، دنیا را دارند مدیریت می کنند. این دموکراسی که آنها میگویند یک دموکراسی کاملاً القاء شده است و در تاریخ ۲۵۱ ساله آمریکا کاملا مشخص است و صرفاً دو حزب وجود دارد و احزاب دیگر که مستقل هستند نمی توانند وارد عرصه رقابت انتخابات شوند چون رسانه ندارد و یا شرکت های بزرگ تسلیحاتی و نظامی و… صرفاً در جهت اهداف خاص خود فقط از این دو حزب حمایت می کنند.

    وی در ادامه افزود: در جهاد تبیین باید علاوه بر اینکه عملکرد خودمان را به خوبی ارائه دهیم باید هم مسائل سیاسی کشور و جهان را تبیین کنیم و هم سیاه نمایی هایی که علیه اسلام و جمهوری اسلامی دارند انجام می دهند برای مردم و مخصوصاً نخبگان تبیین کنیم و امیدواریم تشکیل این کارگروه باعث شود جهاد تبیین با قوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا کند و دید مردم نسبت به مسائل، نسبت به نظام و انقلاب و از همه مهمتر دِینی که به خون شهدا و مخصوصا سردار دلها شهید سلیمانی عزیز داریم را ادا کنیم.

    در ادامه این جلسه سردار حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا، به بیان ویژگی های جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نقش جهاد تبیین را برای حاضرین تشریح و بیان نمودند.

    همچنین در این جلسه سرهنگ خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا استان، در خصوص اهداف، شرح وظایف، اعضاء کارگروه، راهبردهای عملیاتی، روش ها و قالب اجرا و عملیاتی کردن راهبردها، وظایف مشترک و تخصصی کارگروه جهاد تبیین حوزه بهداشت و درمان استان مطالبی را ارائه نمودند.

    در ابتدای این جلسه دکتر یامی جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و فعالیت های انجام شده در حوزه جهاد تبیین در دانشگاه علوم پزشکی گلستان را ارائه دادند.

    جلسه طرح استانی جهاد تبیین کارگروه بهداشت و درمان استان برگزار شد

     

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : علوم پزشکی استان گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *