×
×

پاسخگویی رئیس میراث‌فرهنگی شهرستان بجنورد در اجتماع بزرگ مدیران

  • کد نوشته: 46440
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۵
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/٢۴ تعداد بازدید: ١۴ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بجنورد در اجتماع بزرگ مدیران که در مجموعه ورزشی علیدخت واقع در شهرستان برگزار شد به مشکلات مردمی پاسخ داد. به گزارش روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی داوری با اعلام این خبر گفت: همه مدیران دستگاه‌هایی اجرایی شهرستان بجنورد صبح امروز […]

    پاسخگویی رئیس میراث‌فرهنگی شهرستان بجنورد در اجتماع بزرگ مدیران
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/٢۴

    تعداد بازدید: ١۴

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بجنورد در اجتماع بزرگ مدیران که در مجموعه ورزشی علیدخت واقع در شهرستان برگزار شد به مشکلات مردمی پاسخ داد.

    به گزارش روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی داوری با اعلام این خبر گفت: همه مدیران دستگاه‌هایی اجرایی شهرستان بجنورد صبح امروز دوشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ به‌منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و رسیدگی به امور مرتبط در مجموعه ورزشی علی دخت شهرستان حضور یافتند.

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بجنورد افزود: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با شهروندان و دریافت درخواست‌های مردمی و رسیدگی به آنها دراسرع‌وقت هدف اصلی برپایی میز خدمت در مصلی است که به‌صورت دوره‌ای در مساجد و نمازجمعه شهر نیز برپا می‌شود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *