×
×

برپایی میز خدمت اداره کل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی در مصلی بجنورد

  • کد نوشته: 46446
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۵
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/٢٢ تعداد بازدید: ٨ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برپایی میز خدمت این اداره کل در مصلی شهرستان بجنورد خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر افزود: روز گشته ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با برپایی نمازجمعه میز خدمت این اداره کل […]

    برپایی میز خدمت اداره کل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی در مصلی بجنورد
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/٢٢

    تعداد بازدید: ٨

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برپایی میز خدمت این اداره کل در مصلی شهرستان بجنورد خبر داد.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر افزود: روز گشته ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با برپایی نمازجمعه میز خدمت این اداره کل باهدف بررسی و رفع مشکلات مردم و دیدار چهره‌به‌چهره مسئولین با مردم برپا شد.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با بیان اینکه انتقال مستقیم مطالبات و نظرات مردم، با تشکیل میز خدمت امکان‌پذیر است، ادامه داد: هرچه بتوانیم فاصله بین مسئولان و مردم را کاهش دهیم، یقیناً اعتماد مردم به مسئولان بیشتر خواهد شد.

    او افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امید می‌رود تا این‌گونه ارتباط‌ها افزایش‌یافته و به‌صورت مداوم در محل‌های مختلف شاهد برگزار میز خدمت این اداره‌کل و ارتباط مستقیم با مردم باشیم.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *