×
×

آغاز عملیات اجرای پروژه اسکلت ساختمان موزه شهرستان سملقان

  • کد نوشته: 46541
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/٢۶ تعداد بازدید: ٣ مسئول نمایندگی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مانه و سملقان از آغاز عملیات اجرای پروژه اسکلت ساختمان موزه در سملقان خبر داد. به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، مریم محمدی یوسفی با اعلام این مطلب افزود: عملیات اجرایی پروژه اسکلت ساختمان موزه […]

    آغاز عملیات اجرای پروژه اسکلت ساختمان موزه شهرستان سملقان
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/٢۶

    تعداد بازدید: ٣

    مسئول نمایندگی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مانه و سملقان از آغاز عملیات اجرای پروژه اسکلت ساختمان موزه در سملقان خبر داد.

    به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، مریم محمدی یوسفی با اعلام این مطلب افزود: عملیات اجرایی پروژه اسکلت ساختمان موزه سملقان بااعتبار ۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی و ملی آغاز شد.

    مسئول نمایندگی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مانه و سملقان گفت: موزه شهرستان سملقان در مساحت ۵۰۰ مترمربع در دوطبقه روی همکف در حال اجراست که با پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در سال ۱۴۰۵ به بهره‌برداری خواهد رسید.

    شهرستان مانه و سملقان به مرکزیت شهر آشخانه در شمال غربی استان خراسان شمالی واقع‌شده و از شمال و شرق به شهرستان بجنورد، از جنوب به شهرستان جاجرم، از غرب به استان گلستان محدود می‌شود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *