×
×

ضرورت بررسی علمی و نگاه جامعه دانشگاهی به مباحث توسعه گردشگری استان

  • کد نوشته: 46543
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/٢۵ تعداد بازدید: ١۴ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی توجه جامعه دانشگاهی و نگاه علمی به مباحث گردشگری را از ضروریات این حوزه بر شمرد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان امروز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه کوثر بر ضرورت توجه […]

    ضرورت بررسی علمی و نگاه جامعه دانشگاهی به مباحث توسعه گردشگری استان
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/٢۵

    تعداد بازدید: ١۴

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی توجه جامعه دانشگاهی و نگاه علمی به مباحث گردشگری را از ضروریات این حوزه بر شمرد.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان امروز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه کوثر بر ضرورت توجه جامعه دانشگاهی و نگاه علمی به مباحث توسعه‌ای از جمله صنعت گردشگری تأکید کرد.

    در این دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد تا با آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری و حضور جامعه دانشگاهی در تدوین اسناد توسعه و مطالعات راهبردی، جامعه علمی استان راهکارهای عملی و برنامه‌های اجرائی جهت توسعه گردشگری استان فراهم شود.

    در این دیدار رئیس دانشگاه کوثر نیز ضمن استقبال از تعامل و برنامه‌ریزی مشترک دانشگاه و میراث‌فرهنگی بر تداوم این همکاری‌ها اشاره کرد.

    در این جلسه همچنین تفاهم‌نامه مشترک همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان و دانشگاه کوثر با موضوع همکاری متقابل و حمایت از پژوهش‌های تخصصی در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اجرای برنامه‌های راهبردی به‌منظور توسعه و پیشرفت حوزه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در استان امضا و تبادل شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *