×
×

سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی نقطه عطفی در توسعه گردشگری به شمار می‌رود

  • کد نوشته: 46545
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/٢۵ تعداد بازدید: ١١   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از حضور در صداوسیمای استان و ارائه دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان روز گذشته دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ در یازدهمین سالروز گرامیداشت این سفر مقام معظم رهبری […]

    سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی نقطه عطفی در توسعه گردشگری به شمار می‌رود
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/٢۵

    تعداد بازدید: ١١

     

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از حضور در صداوسیمای استان و ارائه دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خبر داد.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان روز گذشته دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ در یازدهمین سالروز گرامیداشت این سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری را از شبکه استانی اترک با مردم استان در میان گذاشت و گفت: دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در حوزه میراث‌فرهنگی و هویتی و توجه به اشتغال مشاغل خرد و صنایع‌دستی ماندگار است.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در این برنامه با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری نقطه عطفی در توسعه گردشگری استان بود، افزود: اکنون پس از یک دهه از سفر معظم له به استان و معرفی گردشگری به‌عنوان رکن دوم توسعه استان شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در این حوزه هستیم.

    مستوفیان مرمت و ارتقای ارگ تاریخی بلقیس به‌عنوان پایگاه میراث‌فرهنگی، ثبت کاروان‌سرای قلی در فهرست میراث جهانی یونسکو و همچنین اختصاص اعتبارات مصوب سفر در جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در مناطق نمونه و روستاهای هدف را از دیگر برکات این سفر عنوان نمود.

    او با تأکید بر اینکه نقطه شروع توجه جدی و آغاز شکوفایی به حوزه توسعه گردشگری و اهمیت این صنعت مهم در فضای ذهنی مدیران استان در این سفر کلید خورد بیان کرد: تبیین اهمیت این موضوع باعث ایجاد نگاه برنامه‌ریزی و در اولویت قرارگرفتن این صنعت در مطالعات آمایش و طرح‌های توسعه فرادستی قرار گرفت.

    مستوفیان تأکیدات مقام معظم رهبری به موضوعات میراث‌فرهنگی و گردشگری را به‌عنوان گره‌گشا و هدایت گر توسعه این صنعت دانست و گفت تأکید رهبر معظم انقلاب به موضوع گردشگری ضرورت همکاری بیش از بیش همه دستگاه‌های اجرائی را می‌طلبد و امیدواریم تا با تلاش‌های بیشتر شاهد دستیابی به افق‌های روشن در این حوزه باشیم.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *