×
×

جشنواره ملی طلایه‌داران در خراسان شمالی برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 46707
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۷
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/٢٧ تعداد بازدید: ۶ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری جشنواره ملی طلایه‌داران با حضور هنرمندان مطرح استانی و کشوری خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر تأکید کرد: جشنواره ملی طلایه‌داران که قرار بود ۲۷ و ۲۸ مهرماه در شهرستان […]

    جشنواره ملی طلایه‌داران در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/٢٧

    تعداد بازدید: ۶

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری جشنواره ملی طلایه‌داران با حضور هنرمندان مطرح استانی و کشوری خبر داد.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر تأکید کرد: جشنواره ملی طلایه‌داران که قرار بود ۲۷ و ۲۸ مهرماه در شهرستان بجنورد برگزار شود به دلیل همدردی با مردم مظلوم غزه به اول هفته آینده موکول شد.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ادامه داد: این برنامه باهدف تقویت وحدت اجتماعی و شادی و نشاط مردمی و ترویج فرهنگ بومی محلی برگزار می‌شود.

    مستوفیان افزود: نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و سوغات، اجرای موسیقی سنتی و آیین‌ها، بازی‌های بومی و محلی، برپایی سیاه‌چادرهای عشایری و پخت غذاهای محلی از جمله برنامه‌های این جشنواره ملی اجرا می‌شود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *