×
×

پیام تبریک استاندار گلستان بمناست روز ملی صادرات

  • کد نوشته: 46879
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
  • ۰
  •  استاندار گلستان با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ مهره ماه روز ملی صادرات را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، علی محمد زنگانه استاندار گلستان با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ مهره ماه روز ملی صادرات را به تمامی فعالان این بخش تبریک گفت. متن پیام استاندار گلستان بدین شرح است […]

  • تبلیغ هدفمند

    پیام تبریک استاندار گلستان بمناست روز ملی صادرات

     استاندار گلستان با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ مهره ماه روز ملی صادرات را تبریک گفت.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، علی محمد زنگانه استاندار گلستان با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ مهره ماه روز ملی صادرات را به تمامی فعالان این بخش تبریک گفت.
    متن پیام استاندار گلستان بدین شرح است :

    بدون شک مهمترین مسئله برای هر کشوری دستیابی به توسعه اقتصادی و برخورداری از نظام اقتصادی تولیدگرا و صادرات محور است .
    صادرات، تنها مسیر موفق برای توسعه اقتصادی یک کشور در بازارهای جهانی و نمایش توان و اقتدار تولید کشور در سطوح بین المللی است و بر این  اساس ، اهمیت و ضرورت حضور کالاهای ساخت یک کشور در بازارهای جهانی و در فضای اقتصاد جهانی از مهم ترین عوامل تکامل و توسعه یافتگی است.

    گلستان به عنوان یکی از استان های مرزی ، از ظرفیت های بالایی در حوزه مراودات تجاری و اقتصادی با آسیای میانه برخوردار است و در دولت انقلابی و جهادی آیت الله رییسی تلاش شده ضمن تقویت زیرساختی کریدورهای هوایی، ریلی، دریایی و زمینی مرزی این استان، با همت تجار و بازرگانان میزان صادرات به رشد چشم گیری برسد و به دنبال تحقق مراودات صادراتی ۵۰۰ میلیون دلاری از مرز اینچه برون هستیم.
    تجار و بازرگانان طلایه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و موجبات استقلال ارزی،اشتغال پایدار و در نهایت کاهش وابستگی و اقتدار کشور می شوند از اینرو همواره شایسته تکریم و تحسین هستند.
    اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش های تمامی فعالان عرصه تجارت خارجی ، بیست و نهم مهر ماه روز ملی صادرات را به تمامی تجار و بازرگانان،صادرکنندگان و تولید کنندگان محصولات صادراتی استان تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش خالصانه این عزیزان و تمامی دلسوزان استان شاهد آینده ای روشن برای سرزمین برادری و نگارستان ایران باشیم.

    علی محمد زنگانه
    استاندار گلستان


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *