×
×

سالمندی جامعه یک خطر جدی چند بعدی محسوب می شود

  • کد نوشته: 46889
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
  • ۰
  • فرماندار شهرستان گرگان در جلسه ستاد جوانی جمعیت شهرستان؛ فرماندار شهرستان گرگان گفت: کاهش جوانی جمعیت به عنوان یک خطر تمامی ابعاد اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و اجتماعی جامعه را تهدید می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، شنبه ۲۹ مهر، جلسه ستاد جوانی جمعیت با حضور اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان، مهدی […]

  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار شهرستان گرگان در جلسه ستاد جوانی جمعیت شهرستان؛

    سالمندی جامعه یک خطر جدی چند بعدی محسوب می شود

    فرماندار شهرستان گرگان گفت: کاهش جوانی جمعیت به عنوان یک خطر تمامی ابعاد اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و اجتماعی جامعه را تهدید می کند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، شنبه ۲۹ مهر، جلسه ستاد جوانی جمعیت با حضور اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان، مهدی جرجانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران، دهیاران و بهورزان و دیگر اعضای ستاد برگزار شد.

    نادری با بیان اینکه نرخ باروری کل از سن ۱۵ تا ۴۹ سالگی است و  نرخ جمعیت در بازه سال ۱۳۶۵ تا ۱۴۰۰ از ۶/۵ نفر به ۱/۵ درصد رسیده است اظهار کرد: خطرات سالمندی جامعه ، ایجاب می کند تمامی دستگاه ها سیاست های جمعیتی را رعایت کرده و از عواقب و پیامدهای منفی سالمندی آگاه باشند.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی با هدف حکمرانی در جهان به شدت به خانواده و افزایش جمعیت اهمیت می دهد افزود: از جمله عواملی که جهان از پیری جمعیت می هراسد می توان به فروپاشی نظام تامین اجتماعی، کاهش نیروی کار و دفاعی و افزایش هزینه سلامت اشاره کرد.

    فرماندار مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش نرخ جمعیت بنا به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تمامی دستگاه ها نسبت به جوانی جمعیت به وظایف خود عمل کنند و معتمدین و روحانیون و ریش سفیدان، جوانان را به امر ازدواج و فرزند آوری و  ایجاد پویایی در جامعه سوق دهند.

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *