×
×

آمادگی کامل هلال احمر در گلستان برای اعزام نیروهای امدادی به غزه

  • کد نوشته: 46901
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه گرگان و در تجمع اعضای هلال احمر استان برای حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدامات غیرانسانی اسرائیل، آمادگی این‌استان را برای اعزام به غزه و ارائه خدمات امدادی به مردم بی پناه فلسطین اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، پیش از […]

  • تبلیغ هدفمند

    آمادگی کامل هلال احمر در گلستان برای اعزام نیروهای امدادی به غزه

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه گرگان و در تجمع اعضای هلال احمر استان برای حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدامات غیرانسانی اسرائیل، آمادگی این‌استان را برای اعزام به غزه و ارائه خدمات امدادی به مردم بی پناه فلسطین اعلام کرد.

    به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، پیش از ظهر امروز جمعه ۲۸ مهر در خطبه‌های پیش از نماز جمعه گرگان با اشاره به تجمع هلال احمری‌ها در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن اقدامات غیرانسانی اسرائیل در غزه گفت: خداوند متعال در قرآن می فرماید: «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» ، خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملّتی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: سالهاست ملت مظلوم فلسطین تحت ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی قرار دارند برای نجات از این ظلم چاره ای جز مقاومت ندارند، فلسطین هیچوقت آغاز کننده جنگ نبوده همانگونه که ما در ۸ سال دفاع مقدس از خاک کشور دفاع کردیم فلسطینی‌ها از سرزمین و کیان خود و از بیت المقدس دفاع می‌کنند. بنابراین وظیفه ما هلال‌احمری‌هاست که به فلسطینی‌ها کمک و از آنها حمایت کنیم.

    وی اظهار کرد: در تمامی‌پروتکل ها و معاهدات و قوانین نظامی دنیا، حمله به مراکز و نیروهای امدادی و درمانی ممنوع است، اما رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن تمام معیارهای اخلاقی و بین المللی به نیروهای امدادی، کادر درمان و بیمارستان‌ها حمله کرده است.

    غریب آبادی بیان داشت: وظیفه همه ما هلال احمری‌هاست که برای دفاع از مردم بی‌پناه غزه پیشقدم شویم، کمک به مردم در هرجایی از وظایف ذاتی هلال احمر است و از تاکیدات رئیس جمعیت هلال احمر برای حمایت از مردم غزه و کادر درمان و نیروهای امدادی است.

    وی با اشاره به اعلام خودجوش امدادگران گلستانی برای کمک های امدادی به مردم غزه طی روزهای اخیر تصریح کرد: نیروهای امدادی هلال‌احمر برای اعزام به غزه و ارائه خدمات درمانی به مردم بی پناه فلسطین آمادگی کامل دارند.

    وی در پایان از همه حاضرین خواست برای کمک های نقدی به مردم غزه به پایگاه جمع آوری کمک هلال احمر مستقر در مصلی مراجعه کنند، همچنین از امدادگران و کادر درمان برای ثبت نام جهت اعزام به غزه دعوت کرد.

    همچنین در تجمع اعضای هلال احمر استان بیانیه کشوری امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن اقدامات غیرانسانی رژیم غاصب اسرائیل قرائت شد و در پایان مراسم، اعضای جمعیت هلال‌احمر بیانیه را امضاء کردند‌.

    گفتنی است در پایان نماز جمعه مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر گلستان همراه با دانشجویان غیرایرانی حاضر در تجمع با آیت‌الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان دیدار کردند.

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *