×
×

۳۶ هزار نفر اتباع خارجی مجاز در استان حضور دارند

  • کد نوشته: 46907
  • ۱۴۰۲-۰۷-۳۰
  • ۰
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : طبق آخرین آمار ۳۶ هزار نفر اتباع خارجی مجاز در استان حضور دارند، بخش اقلی از اتباع غیر مجاز هستند که در دستور کار این کمیسیون برای شناسایی و ساماندهی قرار دارند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان : “سیدعلی مهاجر” در جلسه کمیسیون کنترل و ساماندهی اتباع خارجی […]

  • تبلیغ هدفمند

    ۳۶ هزار نفر اتباع خارجی مجاز در استان حضور دارند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : طبق آخرین آمار ۳۶ هزار نفر اتباع خارجی مجاز در استان حضور دارند، بخش اقلی از اتباع غیر مجاز هستند که در دستور کار این کمیسیون برای شناسایی و ساماندهی قرار دارند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان : “سیدعلی مهاجر” در جلسه کمیسیون کنترل و ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز استان اظهار داشت: ذهنیت اشتباهی که متاسفانه شکل گرفته این است که همه افاغنه‌ای که در استان می‌بینیم غیرمجاز هستند!

    وی افزود : در بین اتباع مجازی که در استان حضور دارند انسان‌های فرهیخته و مفیدی از پزشک، مهندس و هنرمند تا سرمایه‌گذار و خیر هستند که به مردم استان خدمت‌رسانی می کنند.

    معاون استاندار بیان داشت : استان گلستان، استان مجاز در پذیرش اتباع بوده ولی مازندران استان ممنوعه اعلام شده است، از این رو اتباع در گلستان بیشتر از مازندران هستند.

    مهاجر در حال حاضر تعدد آمار اتباع، نقصی است که لازم است با به‌روزرسانی، یک‌پارچه‌سازی و هماهنگی در دستگاه‌های مختلف ذیل این کمیسیون، آمار واحد ارائه و مبنای عمل‌کرد ما قرار بگیرد. لازم است در همه شهرستان‌ها به‌صورت ویژه بررسی و آمار حضور اتباع خود را به‌روزرسانی نموده و نقشه راهی برای شناسایی و ساماندهی اتباع غیر مجاز تهیه نمایند.

    ۳۶ هزار نفر اتباع خارجی مجاز در استان حضور دارند

     

    ۳۶ هزار نفر اتباع خارجی مجاز در استان حضور دارند

     

     

     

    ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *