×
×

دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی ارزشمند و پراهمیت است

  • کد نوشته: 46961
  • ۱۴۰۲-۰۷-۳۰
  • ۰
  •     استاندار گلستان گفت: دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی ارزشمند و پر اهمیت است که با تربیت افراد نخبه و فرهیخته در رشد و تربیت علمی و فرهنگی جامعه تاثیر بسزایی دارد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در دیدار با اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اظهار کرد: تمامی مصوبات سفر در […]

    دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی ارزشمند و پراهمیت است
  • تبلیغ هدفمند
     دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی ارزشمند و پراهمیت است

     

    استاندار گلستان گفت: دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی ارزشمند و پر اهمیت است که با تربیت افراد نخبه و فرهیخته در رشد و تربیت علمی و فرهنگی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در دیدار با اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اظهار کرد: تمامی مصوبات سفر در استان گلستان لازم الاجرا است و تمام مصوبات بدون کم و کاست باید کامل اجرایی شود.

    وی ادامه داد: عقب ماندگی زیرساخت‌ها در استان گلستان نه تنها در حوزه آب و برق بلکه در حوزه فرهنگ و هنر نیز بسیار زیاد است و همه ما باید تلاش کنیم تا این عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

    استاندار گلستان تاکید کرد: مردم گلستان مردو مظلوم و شریفی هستند و همه ما وظیفه داریم در عرصه‌های مختلف به این مردم خدمت کنیم.

    زنگانه با اشاره به آیات قرآن در خصوص پرهیز از اختلاف، تصریح کرد: در هر مجموعه‌ای که اختلاف وجود داشته باشد آن مجموعه هیچگاه پیشرفت نخواهد کرد و آن مجموعه موفق نخواهد شد.

    وی افزود: دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی ارزشمند و پر اهمیت است که با تربیت افراد نخبه و فرهیخته در رشد و تربیت علمی و فرهنگی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

    استاندار گلستان تصریح کرد: علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها باید بر توسعه نرم‌افزاری و پرورش نیروهای توانمند و توانا تمرکز کنیم، نیروی انسانی سرمایه بدون بازگشت جامعه است.


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *