×
×

دستور رئیس حوزه قضایی مراوه تپه برای ساماندهی معابر و لایروبی مسیر عبور رودخانه اترک از داخل شهر 

  • کد نوشته: 47081
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۱
  • ۰
  • سیدمهدی هاشمی رئیس حوزه قضایی شهرستان مراوه تپه  گفت: در راستای پیگیری حقوق عامه و  در بازدید میدانی از سطح شهر مراوه تپه، شهرداری این شهر مکلف شد در کوتاهترین زمان برای لایروبی مسیر رودخانه اترک که از داخل شهر عبور می کند ، اقدامات لازم را انجام دهد. هاشمی افزود: با آغاز بارش های […]

    دستور رئیس حوزه قضایی مراوه تپه برای ساماندهی معابر و لایروبی مسیر عبور رودخانه اترک از داخل شهر 
  • تبلیغ هدفمند

    سیدمهدی هاشمی رئیس حوزه قضایی شهرستان مراوه تپه  گفت: در راستای پیگیری حقوق عامه و  در بازدید میدانی از سطح شهر مراوه تپه، شهرداری این شهر مکلف شد در کوتاهترین زمان برای لایروبی مسیر رودخانه اترک که از داخل شهر عبور می کند ، اقدامات لازم را انجام دهد.
    هاشمی افزود: با آغاز بارش های پاییزی احتمال بالاآمدن آب و طغیان رودخانه اترک و جاری شدن سیلاب در داخل شهر وجود دارد و باید  گِل و لای رسوب شده در بستر رودخانه جمع آوری شود.
    وی ادامه داد: آزادسازی پیاده روها ، جلوگیری از دپوی نخاله های ساختمانی در حریم رودخانه ترک، ترمیم آسفالت همه خیابانهایی که برای پروژه فیبر نوری کنده کاری شده و احتمال تصادف و یا خسارت به راکبین  موتورسیکلت و دوچرخه وجود دارد  و جمع آوری سگ های ولگرد برای پیشگیری از صدمات ناشی از گزیدگی از دیگر مواردی بود که در این بازدید  برای اجرای آن تاکید شد .

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *