×
×

فرماندار آزادشهر بر حضور قاطعانه مدیران در میدان مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد

  • کد نوشته: 47089
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۱
  • ۰
  •   فرماندار آزادشهر با بیان اینکه همه مدیران باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر باشند، گفت: مذموم بودن اعتیاد باید به روش های مختلف از جمله نقاشی، تئاتر، انیمیشن، شعر، هنر، موسیقی و …. در سنین کودکی تا بزرگسالی به جامعه نشان داده شود.   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، […]

  • تبلیغ هدفمند

     

    فرماندار آزادشهر بر حضور قاطعانه مدیران در میدان مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد

    فرماندار آزادشهر با بیان اینکه همه مدیران باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر باشند، گفت: مذموم بودن اعتیاد باید به روش های مختلف از جمله نقاشی، تئاتر، انیمیشن، شعر، هنر، موسیقی و …. در سنین کودکی تا بزرگسالی به جامعه نشان داده شود.

     

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ،تمرکز بر انهدام باندهای توزیع مواد مخدر و برخورد قاطعانه با خرده فروشان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: حضور معتادان متجاهر چهره شهر را نازیبا کرده و جلوه بصری مناسبی را  به بینندگان و مسافران نمی دهد لذا جمع آوری معتادین بی سرپناه با جدیت دنبال شود. 

    سید جواد کریمی با اشاره به اهمیت حرفه آموزی برای معتادانی که مورد درمان قرار می گیرند، بیان داشت: معتادانی که مورد درمان قرارگرفته و سلامتیشان را باز می یابند پس از حرفه آموزی وارد بازار کار شوند تا بار دیگر به دام اعتیاد نیفتند.  

    وی با بیان اینکه کانون های پخش و سرشبکه های توزیع مواد مخدر باید نابود شوند، عنوان داشت: نیروی انتظامی باید با تمام توان باقاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع داشته باشد.

    فرماندار آزادشهر با اشاره به اینکه عامل اصلی جنگ در کشورها همیشه مواد مخدر بوده است و افزود: همه مدیران باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر باشند، زیرا اگر مسئله مواد مخدر شیوع پیدا کند به شکل های زیبا نوجوانان و جوانان را در دام خود می‌اندازد. 

    کریمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان ورزشکار و نخبه پرطرفدار در شهرستان جهت الگوسازی برای فرزندان جامعه تصریح کرد: تقاضا می شود، همانگونه که خیران عزیز در مدرسه سازی، سلامت و امنیت یاریگر بودند به حوزه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ورود کنند. 

    وی با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با جان و دل وارد میدان نبرد با مواد مخدر شود، گفت: هر چه در توان داریم برای مبارزه با این بلای خانمان‌سوز می گذاریم. 

    فرماندار آزادشهر نقش یاری دهنده ظرفیت های مردمی در همه موضوعات مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: فرد معتاد، مجرمی است که به دلیل ضعف علم و بی توجهی، به عنصری در جامعه تبدیل شده است؛  مذموم بودن اعتیاد باید به روش های مختلف از جمله نقاشی، تئاتر،انیمیشن، شعر، هنر، موسیقی و …. در سنین کودکی تا بزرگسالی به جامعه نشان داده شود. 

    سید جواد کریمی خاطرنشان کرد: جشنواره هایی که خاصتأ به جریان مبارزه با مواد مخدر بپردازند کمتر به چشم می خورد لذا هنرمندان و هنردوستان شهرستان باید به این وادی نیز توجه داشته باشند تا پای آثار هنری به مدارس کشیده شود. 

    وی در پایان بر تقویت گلوگاه ها برای مقابله با مواد مخدر تاکید کرد.

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *