×
×

شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران آزادشهر افتتاح شد

  • کد نوشته: 47090
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۱
  • ۰
  •     فرماندار آزادشهر در مراسم افتتاح شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران شهرستان گفت : تعاونی مرغداران باید چشم‌انداز وسیعی داشته باشد و با دولت در صادرات و واردات محصول و نهاده‌های مورد نیاز مشارکت نماید.  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در مراسم افتتاح شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران شهرستان با اشاره به اقدامات […]

  • تبلیغ هدفمند

     

     

    شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران آزادشهر افتتاح شد

    فرماندار آزادشهر در مراسم افتتاح شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران شهرستان گفت : تعاونی مرغداران باید چشم‌انداز وسیعی داشته باشد و با دولت در صادرات و واردات محصول و نهاده‌های مورد نیاز مشارکت نماید. 

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در مراسم افتتاح شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران شهرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته و نقش سازمان تعاونی روستایی در حمایت، هدایت و نظارت بر شرکت‌های تعاونی گفت: تعاونی مرغداران باید چشم‌انداز وسیعی داشته باشد و با دولت در صادرات و واردات محصول و نهاده‌های مورد نیاز مشارکت نماید. 

    فرماندار نیز با تشکر از حمایت‌های سازمان تعاونی روستایی و آرزوی توفیق برای این شرکت گفت: ارائه خدمات به اعضا و مردم شهرستان، کمک جمعی به حل مشکلات با پیگیری اعضا، افزایش ارزش افزوده، توسعه اشتغال، حذف واسطه‌ها و نتیجتاً کاهش هزینه‌ها، از مهمترین اهداف تأسیس این شرکت تعاونی بوده است.

    جامی سرپرست تعاونی روستایی استان در مراسم افتتاحیه گفت: تعاونی مرغداران از مهمترین و موفق‌ترین تعاونی‌های تخصصی استان هستند.

    وی افزود: تعاونی‌های موفق، برآمده از نیاز اعضا و طبعا مورد حمایت اعضا هستند و ازین‌رو پایدار می‌مانند.

    لازم به ذکر است، ۴۶ واحد مرغداری این شهرستان با جوجه‌ریزی بیش از یک میلیون ۴٠٠ هزار قطعه در هر دوره، عضو این شرکت تعاونی هستند. از ابتدای سال تا کنون، سه میلیون و ١۶٠ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام شده است.

     

    شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران آزادشهر افتتاح شد

     

    شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران آزادشهر افتتاح شد

     

     

     

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *