×
×

قدردانی از شاکی پرونده ای که علاوه بر گذشت از طلب چند میلیاردی  خود ، اقساط وام بدهکارش را هم به عهده گرفت

  • کد نوشته: 47423
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۶
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری گلستان از این  بانوی خیر که با گذشت از طلب چند میلیاردی خود موجب آزادی محکوم علیه زندانی شد، قدردانی کرد . حیدر آسیابی گفت: این بانوی خیر که تمایل ندارد نامی از او بُرده شود،  سبب آزادی مددجویی شد که در  آستانه ۶۰ سالگی قرار دارد و از سال ۱۳۹۴ تاکنون […]

    قدردانی از شاکی پرونده ای که علاوه بر گذشت از طلب چند میلیاردی  خود ، اقساط وام بدهکارش را هم به عهده گرفت
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس کل دادگستری گلستان از این  بانوی خیر که با گذشت از طلب چند میلیاردی خود موجب آزادی محکوم علیه زندانی شد، قدردانی کرد .
    حیدر آسیابی گفت: این بانوی خیر که تمایل ندارد نامی از او بُرده شود،  سبب آزادی مددجویی شد که در  آستانه ۶۰ سالگی قرار دارد و از سال ۱۳۹۴ تاکنون به علت ناتوانی در پرداخت بدهی ِ خود در زندان بود.
    آسیابی افزود: اقدام این بانوی گرگانی ارزشمند و در کشور کم نظیر است که فردی علاوه بر بخشش طلب خود ، پرداخت اقساط وام ِبدهکار را نیز برعهده بگیرد تا از زندان آزاد شود و به آغوش خانواده خود بازگردد .
     بانوی نیکوکار گرگانی هم  در این دیدار گفت: پس از اطمینان از این که زندانی،  ناتوان از پرداخت بدهی ام  است مجاب شدم با گذشت از این طلب ، کمک کنم این فرد به آغوش خانواده اش برگردد و حتی حاضر شدم بازپرداخت وام ششصد و بیست میلیون تومانی زندانی را به عهده بگیرم و اقساط هیجده ساله وام را خودم بپردازم و عملا بدون اخذ حتی یک ریال به خاطر خدا ، از طلب خود گذشت کردم .

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *