×
×

عاقبت فاش کردن اختلافات موجود در زندگی خصوصی

  • کد نوشته: 47567
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۸
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که در یکی از  شبکه‌های اجتماعی اقدام به مزاحمت اینترنتی، هتک حیثیت و نشر اکاذیب می کرد، خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ “حسن کیخا” رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت:  در پی مراجعه یکی […]

    عاقبت فاش کردن اختلافات موجود در زندگی خصوصی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که در یکی از  شبکه‌های اجتماعی اقدام به مزاحمت اینترنتی، هتک حیثیت و نشر اکاذیب می کرد، خبر داد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ “حسن کیخا” رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت:  در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت، هتک حیثیت و نشر اکاذیب از طریق شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این استان قرار گرفت. 

    وی افزود: بر اساس تحقیقات به‌عمل‌آمده، شاکی عنوان داشت فرد یا افرادی ناشناس به دلیل اختلاف جزئی که من و همسرم داشتیم و درحال حاظر حل شده است دریکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت و فحاشی و ارائه مطالبی از جزئیات زندگی من و همسرم میکند که این امراو موجب آبرو ریزی و از بین بردن آسایش و آرامش بنده و خانواده ام در بین اقوام و آشنایان گردیده است .  که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و رسیدگی به آن در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

    سرهنگ کیخا بیان داشت:  کارشناسان این پلیس موفق شدند‌‌ طی اقدامات فنی و پلیسی متهم را که از اقوام شاکی بود مورد شناسایی قرار دهند و به این پلیس احضار کنند، وی درهمان ابتدا در‌‌ اظهارت خود بیان داشت کلیه مزاحمت‌ها برای شاکی با هدف انتقام‌جویی و بر اساس مطالب وسخنان شاکیه بوده که تحت عنوان درد و دل با من بیان بیان داشته است لذا پرونده جهت سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا گردید.

    این مقام سایبری به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت در محیط مجازی می کنند هشدار داد و اعلام کرد: بر اساس قانون جرائم رایانه ای هر کس بوسیله سامانه های رایانه ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

    رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فضای مجازی بالاخص شبکه‌های اجتماعی محل مناسبی برای دعوا و تصفیه اختلافات شخصی  نیست ، بیان داشت : کاربران توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس: www.Cyberpolice.ir با کارشناسان ما در میان بگذارند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *