×
×

افزایش ۱۰ برابری وصول مطالبات بانکی در گلستان با تلاش دادگستری  

  • کد نوشته: 47588
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۸
  • ۰
  •   حیدر  آسیابی افزود: کمیته وصول مطالبات بانکی نیمه دوم سال گذشته در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان و با مسئولیت دادستان مرکز استان و عضویت شورای هماهنگی بانک‌ها  تشکیل شد. وی ادامه داد: در این کمیته لیست بدهکاران کلان بانکی به تفکیک هر بانک ، اخذ و  به دادسرای مرکز استان ارسال و  […]

    افزایش ۱۰ برابری وصول مطالبات بانکی در گلستان با تلاش دادگستری  
  • تبلیغ هدفمند

     

    حیدر  آسیابی افزود: کمیته وصول مطالبات بانکی نیمه دوم سال گذشته در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان و با مسئولیت دادستان مرکز استان و عضویت شورای هماهنگی بانک‌ها  تشکیل شد.

    وی ادامه داد: در این کمیته لیست بدهکاران کلان بانکی به تفکیک هر بانک ، اخذ و  به دادسرای مرکز استان ارسال و  با حضور مدیران بانک‌های مربوطه،  ساز و کار و زمان بازپرداخت این تسهیلات،  تعیین می شود.

    رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته هم با پیگیری دادگستری ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از معوقات بانکی به بیت المال بازگشت.

    آسیابی با تاکید بر این که بررسی لیست بدهکاران بانکی استان ادامه دارد، گفت: اجازه نخواهیم داد کسانی  به اسم سرمایه گذاری و تولید، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده‌ و در چرخه تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.

    وی افزود: وصول معوقات بانکی در راستای کمک به رونق اقتصاد و بازگشت پول به بانک‌ها برای تزریق تسهیلات به سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است.

     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *