×
×

هشدار پلیس فتا درباره برنامه های آگهی محور

  • کد نوشته: 47703
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان هرمزگان به کاربران فضای مجازی هشدار داد مراقب آگهی‌های ثبت شده در برنامه های آگهی محور استخدامی باشند. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ؛ سرهنگ بهمنی، در تشریح این خبر اظهار داشت: بعضی از افراد سودجو با قرار دادن آگهی‌های ثبت شده در سایت‌های آگهی محور به دنبال به دام انداختن […]

    هشدار پلیس فتا درباره برنامه های آگهی محور
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان هرمزگان به کاربران فضای مجازی هشدار داد مراقب آگهی‌های ثبت شده در برنامه های آگهی محور استخدامی باشند.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ؛ سرهنگ بهمنی، در تشریح این خبر اظهار داشت: بعضی از افراد سودجو با قرار دادن آگهی‌های ثبت شده در سایت‌های آگهی محور به دنبال به دام انداختن طعمه‌های خود هستند.

    این مقام انتظامی ادامه داد: افراد سود جو با قرار دان آگهی و رصد آن طی دوره زمانی خاص، به دنبال اغفال طعمه خود هستند؛ نمونه این آگهی ها قرار دادن آگهی استخدام پرستار در منزل ،نگهداری از کودک و خدمه جهت کار منزل می باشد .

    سرهنگ بهمنی گفت: شهروندان باید به خاطر داشته باشند که پلیس فتا هیچ گونه مجوزی برای فعالیت تجاری، فرهنگی وغیره در بستر اینترنت صادر نمی‌کند و آگهی‌های تبلیغاتی که با درج کردن مجوز از پلیس فتا در فضای مجازی فعالیت دارند؛ کلاهبرداری است.

    این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد: بر اساس هشدارهای ارائه شده  به شهروندان باید به متن آگهی توجه نمایند و بدانند هرگونه گزینش در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی از طریق رسانه‌های معتبر و سایت رسمی آن سازمان اعلام می‌شود .

    رئیس پلیس فتا استان هرمزگان به جویندگان شغل در فضای مجازی هشدار داد: فضای مجازی با توجه به گسترگی که دارد افراد زیادی را درگیر خود کرده و چه بسا عده‌ای نیز هستند که از ناآگاهی کاربران نهایت سو استفاده را میبرند، لازم است هموطنان به راحتی به افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارند، اعتماد نکنند و فریب ترفند‌های کلاهبرداران را نخورند.

    سرهنگ بهمنی تاکید کرد: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolic.gov.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن‌ها می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند و در صورت نیاز نیز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با همکاران ما در میان بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *