×
×

شناسایی عامل انتشار محتوای نامتعارف در شبکه‌های اجتماعی

  • کد نوشته: 47705
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری شخصی که اقدام به انتشار محتوای غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی می‌نمود، خبر داد. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ رسول جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص گردید فردی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، اقدام به انتشار محتوا‌های تصویری […]

    شناسایی عامل انتشار محتوای نامتعارف در شبکه‌های اجتماعی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری شخصی که اقدام به انتشار محتوای غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی می‌نمود، خبر داد.

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ رسول جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص گردید فردی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، اقدام به انتشار محتوا‌های تصویری با پوشش‌های نامناسب و ترویج بی‌بندوباری نموده است.

     وی افزود: با توجه به ساخت محتوی نامناسب توسط گرداننده صفحه اینستاگرام در محل کسب و کار وی، با هماهنگی مقام قضایی متهم شناسایی و دستگیر شد و ضمن پلمب محل ساخت کلیپ های غیر اخلاقی، وی برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا انتقال داده شد .

    سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: پس از ابراز ندامت و اعتراف متهم به کرده خود و تکمیل تحقیقات، پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال گردید.

    رئیس پلیس فتا استان البرز به شهروندان توصیه کرد: از انتشار تصاویر شخصی و خصوصی خود در در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خودداری نموده و در کلیه فعالیت های سایبری، ضمن رعایت قوانین، به هشدار های اینترنتی کارشناسان پلیس فتا توجه نمایند، تا با تهدیدات موجود در فضای مجازی مواجه نشوند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *