×
×

عامل برداشت غیرمجاز دستگیر شد

  • کد نوشته: 47707
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا غرب استان تهران خبر داد: فردی که اقدام به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون ریالی در فضای مجازی از یک شهروند کرده بود، دستگیر شد . پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس فتا: سرهنگ موسوی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت : در پی وصول یک فقره مرجوعه […]

    عامل برداشت غیرمجاز  دستگیر شد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا غرب استان تهران خبر داد: فردی که اقدام به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون ریالی در فضای مجازی از یک شهروند کرده بود، دستگیر شد .

    پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس فتا: سرهنگ موسوی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت : در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا شهرستان ملارد قرار گرفت .

    این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شاکی یک فقره خرید اینترنتی ناموفق از طریق نرم افزارهای تبلیغ شده در شبکه های اجتماعی را داشته است که پس از مدتی متوجه برداشت ۱۰۰ میلیون ریال از حساب خود می شود.

    وی ادامه داد: کارگاهان دایره مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته و شگرد های پلیسی پس از هماهنگی قضائی متهم را در یکی از استان های جنوبی کشورمورد شناسایی قرار دادند و با دستور مقام قضائی جهت دستیگری متهم به استان مربوطه مراجعه کردند و طی یک عملیات اطلاعاتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاه خود دستگیر نمودند. 

     سرهنگ موسوی به شهروندان توصیه نمود: عموم مردم در صورت بروز هرگونه مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا از راهنمایی مستقیم کارشناسان استفاده کنند و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و ثبت درخواست در قسمت درخواست‌های مردمی و یا با شماره‌گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبـری به جهت استفاده از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *