×
×

هتک حیثیت دکتر در فضای مجازی توسط بیمار

  • کد نوشته: 47711
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان یزد از کشف یک پرونده در خصوص هتک حیثیت دکتری در فضای مجازی توسط بیمارش خبر داد. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ‌فتا: سرهنگ حسن ابوالحسینی رئیس  پلیس فتا استان یزد در تشریح این خبر گفت: شخصی که خود را دکتر معرفی کرد به این پلیس مراجعه و اعلام داشت که صفحه جعلی […]

    هتک حیثیت دکتر در فضای مجازی توسط بیمار
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان یزد از کشف یک پرونده در خصوص هتک حیثیت دکتری در فضای مجازی توسط بیمارش خبر داد.

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ‌فتا: سرهنگ حسن ابوالحسینی رئیس  پلیس فتا استان یزد در تشریح این خبر گفت: شخصی که خود را دکتر معرفی کرد به این پلیس مراجعه و اعلام داشت که صفحه جعلی در اینستاگرام با هویت وی ایجاد گردیده که با انتشار یکسری مطالب موجب هتک حیثیت وی شده است، به دلیل حساسیت موضوع مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

    وی در ادامه افزود: در این راستا اقدامات فنی اطلاعاتی پیچیده ای انجام گردید که متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرشد  .

    سرهنگ ابوالحسینی گفت: با بررسی های بیشتر مشخص شد متهم یکی از بیماران شاکی بوده که به دلیل اختلافی که با وی داشته اقدام به ایجاد صفحات جعلی علیه وی نموده و قصد برهم زدن آرامش وی را داشته است.

    این مقام انتظامی هشدار داد: متاسفانه در زندگی هر شخصی افرادی وجود دارند که خواسته یا ناخواسته با وی دچار مشکل می‌شوند و قصد برهم زدن آرامش وی را داشته و یکی از راههایی که در ابتدا به ذهن شخص خطور می کند سوء استفاده از فضای مجازی می باشد، هموطنان گرامی بایستی به این نکته توجه کافی و وافی را داشته باشند.

    رئیس پلیس فتا استان یزد به شهروندان عزیز توصیه کرد: هتک حیثیت افراد در بستر فضای مجازی مانند پخش محتواهایی نظیر صدا و تصویر به صورت فیلم، عکس و متن چه با تغییر و چه بدون تغییر و با توجه به اینکه رضایت فردی نیز در کار نباشد موجبات ضرر و هتک حیثیت افراد را فراهم آورده و بر اساس قوانین حاکم پیگرد قانونی دارد.

    این مقام مسئول بیان داشت‌: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند.    

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *