×
×

بازدید فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از پلیس فتا

  • کد نوشته: 47713
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • ۰
  • فرمانده انتظامی کرمانشاه در بازدید از پلیس فتا استان، بر لزوم رسیدگی به مأموریت‌های محوله این پلیس با سرعت بالا، دقت عمل در حوزه کاری و اقدامات فنی تأکید کرد. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن بازدید از مجموعه پلیس فتا استان سرعت، دقت عمل  و تخصصی بودن را […]

    بازدید فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از پلیس فتا
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی کرمانشاه در بازدید از پلیس فتا استان، بر لزوم رسیدگی به مأموریت‌های محوله این پلیس با سرعت بالا، دقت عمل در حوزه کاری و اقدامات فنی تأکید کرد.

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن بازدید از مجموعه پلیس فتا استان سرعت، دقت عمل  و تخصصی بودن را راهبرد اصلی پلیس فتا در راستای مهار افزایش افسارگسیخته‌ جرائم دانست. 

    وی بیان داشت: استفاده از تمام ظرفیت‌های پلیس در افزایش سرعت پیگیری پرونده‌ها با دقت عمل بالا و به‌صورت پیشدستانه  که منتج به کنترل هرچه بیشتر فضای مجازی می‌شود از ملزومات امروز جامعه است.

    این مقام ارشد انتظامی ضمن تأکید بر بسیج تمام امکانات و تجهیزات پلیس در راستای ایجاد امنیت هرچه بیشتر فضای مجازی برای مردم و ناامن کردن این فضا برای مجرمین سایبری گفت: پلیس فتا استان با شعار سایه‌سار امنیت در فضای مجازی می‌بایست فضای مجازی استان را به محیطی امن و مطلوب برای کاربران و خانواده‌ها تبدیل کرده و جلوی هرگونه ناامنی و فعالیت اراذل‌واوباش را در این فضا بگیرد.

    سردار حاجیان با اشاره بر لزوم افزایش دانش تخصصی کارکنان در راستای ارتقای روحیه‌ جهادی آنان در اجرای مأموریت‌های محوله گفت: اقدامات پلیس فتا تخصصی و فنی است لذا کارکنان این پلیس می‌بایست ضمن داشتن اطلاعات و دانش لازم بر بروز کردن علم و توانایی خود اهتمام ویژه داشته تا از دانش روز دور نمانند، زیرا مجرمین با سوءاستفاده از فناوری‌های روز برای انجام اقدامات مجرمانه خود استفاده می‌کنند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *