×
×

برگزاری کارآگاه آموزشی با موضوع اعتیاد اینترنتی

  • کد نوشته: 47774
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • ۰
  • کارشناس پلیس فتا استان خوزستان از برگزاری کارآگاه آموزشی با موضوع اعتیاد اینترنتی و راهکارهای پیشگیری از آن در جمع کارکنان شرکت برق منطقه ای استان خوزستان خبر داد.  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سروان ویسی رئیس اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا خوزستان در تشریح این خبر اظهار داشت: نخستین و خطرناک‌ترین اثر منفی اینترنت، […]

    برگزاری کارآگاه آموزشی با موضوع اعتیاد اینترنتی
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس پلیس فتا استان خوزستان از برگزاری کارآگاه آموزشی با موضوع اعتیاد اینترنتی و راهکارهای پیشگیری از آن در جمع کارکنان شرکت برق منطقه ای استان خوزستان خبر داد. 

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سروان ویسی رئیس اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا خوزستان در تشریح این خبر اظهار داشت: نخستین و خطرناک‌ترین اثر منفی اینترنت، که موجب استفاده های نادرست جوانان از اینترنت می شود، اعتیاد اینترنتی است. روانشناسان معتقدند معتاد اینترنتی کسی است که حداقل هشت ساعت در روز، وقت خود را صرف استفاده از اینترنت می کند. 

    وی افزود:اعتیاد به شبکه‌های آنلاین قمار، اعتیاد به انواع بازی‌های کامپیوتری، اعتیاد به تماشای کانال‌ها یا سایت‌های غیراخلاقی، اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مختلف و غیره رایج‌ترین انواع اعتیاد به اینترنت است . 

    این مقام انتظامی بیان داشت : بدون شک آگاهی از پیامدهای اخلاقی و اجتماعی این اعتیاد مدرن، ضرورت تلاش برای ترک اعتیاد به اینترنت را بیشتر می‌کند. اغلب افراد مبتلا به اختلال استفاده بیش از حد از اینترنت در انجام فعالیت‌های عادی زندگی خود با مشکل مواجه می‌شوند. بررسی‌ها نشان می‌دهد این دسته از افراد زمان زیادی را صرف انجام بازی‌های کامپیوتری یا جستجو در وب و شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. استفاده بیش‌ از حد از اینترنت افراد را منزوی‌تر خواهد کرد. روابط دوستانه و اجتماعی معنادار این افراد از بین می‌رود.

    وی خاطر نشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *