×
×

مانور پناه‌گیری و خروج اضطراری در گلستان

  • کد نوشته: 47798
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۰
  • ۰
  • به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، مانور پناه‌گیری ایمن و خروج اضطراری با حضور کارکنان حوزه معاونت امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، رضا حاجیلری در این باره گفت: با توجه به ضرورت آگاهی بخشی، فرهنگ سازی، ایجاد آمادگی و لزوم شناسایی تهدیدها و کاهش آسیب پذیری در جمعیت […]

  • تبلیغ هدفمند

    مانور پناه‌گیری و خروج اضطراری در گلستان

    به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، مانور پناه‌گیری ایمن و خروج اضطراری با حضور کارکنان حوزه معاونت امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، رضا حاجیلری در این باره گفت: با توجه به ضرورت آگاهی بخشی، فرهنگ سازی، ایجاد آمادگی و لزوم شناسایی تهدیدها و کاهش آسیب پذیری در جمعیت هلال احمر، مانور آمادگی با رویکرد تخلیه اضطراری و خروج ایمن در حوزه معاونت امدادونجات استان برگزار شد‌.

    معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به وظایف و ماموریت‌های‌ محوله به جمعیت افزود: از مهم‌ترین شاخصه ی اجرای این مانور رعایت استانداردهای امدادونجات و ایمنی حین اجرا، مشخص کردن فضاهای امن در داخل و بیرون ساختمان یا محوطه اداری و مسیرهای خروجی در نظر گرفته شده است.

    وی با بیان اینکه تمرین‌های کادر اداری و امدادی در چندین مرحله در طول سال ضروری است، خاطر نشان کرد: در طول اجرا نیروهای درگیر مانور ارزیابی شدند و در مواردی از قبیل سنجش سطح آگاهی و آمادگی کارکنان، اقدامات ایمنی پیش از تخلیه، ترتیب و اولویت و سرعت تخلیه و اقدامات حین تخلیه همچون اطلاع رسانی به هنگام، کامل و شفاف و فرماندهی مانور ارزیابی شدند.

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *