×
×

ابتکار وزارت اقتصاد در استقرار میز ارتباطات مردمی در میان شهروندان

  • کد نوشته: 47827
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۰
  • ۰
  • به گزارش شادا، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه شورای معاونین این وزارتخانه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به ابتکار عمل این وزارتخانه در استقرار میز ارتباطات مردمی در میان شهروندان تاکید کرد: در این ابتکار عمل […]

  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش شادا، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه شورای معاونین این وزارتخانه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به ابتکار عمل این وزارتخانه در استقرار میز ارتباطات مردمی در میان شهروندان تاکید کرد: در این ابتکار عمل بجای مراجعه مردم به ستاد و یا سازمان های تابعه این وزاتخانه، ترتیبی اتخاذ شده تا کارشناسان با استقرار میز ارتباطات مردمی در میان مردم، پاسخگوی سوالات آنان هستند.

    وزیر اقتصاد افزود: این برنامه در راستای تکریم و خدمت رسانی بیشتر به مردم است و  در دیدار جمعی از نمایندگان بازار تهران ، یکی از نقاطی که این کسبه، ابزار تشکر و قدردانی داشتند، حضور میز های ارتباط مردمی وزارت اقتصاد از جمله حضورکارشناسان سازمان امور مالیاتی در بازار تهران و پاسخگویی به سؤالات مردم و یا مودیان بوده است.

    در ابتدای جلسه شورای معاونین این وزارتخانه ، خاندوزی به عمکلرد وزارت اقتصاد در وضعیت عمومی بودجه دولت در جلسات ستاد اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت:  به علت ضرورت هماهنگی و همکاری میان واحد های تصمیم گیر در تامین مالی دولت، جلسه شورای هماهنگی مالی در وزارت اقتصاد آغاز بکار کرده است.

    خاندوزی در ادامه به سه پروژه سامانه‌ای  وزارت اقتصاد اشاره کرد و گفت: سه سامانه داشبورد جامع اطلاعات اقتصادی، حساب اعتباری و پرداخت به ذینفع نهایی و سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی (سماب ) در حال تکمیل است که در آینده رونمایی خواهند شد که جامعیت، یکپارچه بودن و بروز رسانی بر خط از ویژگیهای اصلی این سامانه ها است.

    وی افزود:  تجمیع و بروز رسانی این سامانه ها بدون همت و تلاش جهادی  بخش های مرتبط با این سامانه ها  از جمله همکاران مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و اقتصاد هوشمند و سایر کارکنان در حوزه های متخلف مسیر نمی شد.

    گفتنی است جلسه شورای معاونین این وزارتخانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ، معاونین وزیر، مدیر عامل بانک ملی ایران و رئیس  بیمه مرکزی در سالن جهاد اقتصادی این وزارتخانه برگزار شد.

    علی نظامی رئیس مرکز بازرسی ، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد، گزارشی خلاصه  از عمکلرد حوزه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات مجموعه این وزارتخانه  را ارائه کرد.

    * تصاویر

     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *