×
×

استرداد ۱۰۰ میلیون ریال به حساب مالباخته بجنوردی

  • کد نوشته: 47900
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۱
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از استرداد مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب مالباخته بجنوردی خبر داد.   پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ”یوسف شاکری” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان بجنوردی مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ قابل‌توجهی از حسابش، درخواست رسیدگی به پرونده را داشت.  وی […]

    استرداد ۱۰۰ میلیون ریال به حساب مالباخته بجنوردی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از استرداد مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب مالباخته بجنوردی خبر داد.  

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ”یوسف شاکری” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان بجنوردی مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ قابل‌توجهی از حسابش، درخواست رسیدگی به پرونده را داشت. 

    وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی خود موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

    این مقام مسئول افزود: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به برداشت غیرمجاز مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از حساب این شهروند بجنوردی اعتراف کرد و در نتیجه بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

    این مقام سایبری با بیان اینکه با تلاش مأموران مبلغ برداشت شده ؛ فوراً به‌حساب مال‌باخته عودت داده شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و یا مواجه با هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا اطلاع دهند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *