×
×

تردد در محورهای اصلی گلستان روان و با احتیاط برقرار است

  • کد نوشته: 48366
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۷
  • ۰
  •    براساس اعلام مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، باتوجه به وقوع سیلاب شب گذشته و بامداد امروز هم اینک تردد در محورهای اصلی استان روان و با احتیاط برقرار است. به گزارش روابط عمومی راهداری استان؛ براین اساس، در حال حاضر بخاطر سیل زدگی پل علی برده […]

  • تبلیغ هدفمند

    تردد در محورهای اصلی گلستان روان و با احتیاط برقرار است

     

     براساس اعلام مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، باتوجه به وقوع سیلاب شب گذشته و بامداد امروز هم اینک تردد در محورهای اصلی استان روان و با احتیاط برقرار است.

    به گزارش روابط عمومی راهداری استان؛ براین اساس، در حال حاضر بخاطر سیل زدگی پل علی برده در محور گالیکش به مینو دشت ، ترافیکی در محدوده بوجود آمده که راهداران در حال روان سازی آن هستند.

    مرکز مدیریت راههای گلستان برخی از محورهای روستایی استان را مسدود موقت اعلام کرد که از جمله آنها محورهای روستایی خوجه مرز به یکه قوز و تمر قره قوزی در کلاله، محور روستایی فارسیان، حسین آباد کالپوش در گالیکش، تنگه چهل چای_ دوروک_ قلعه قافه دو جوز قلعه قافه به دوزین(چمانی بالا، وسط، پایین) ده چناشک دوزین به صفی‌اباد_ دوزین به سایر در مینودشت و روستاهای ویرو_ الهادی_ پاقلعه_ سید کلاته_ باقرآباد_ قورچای_ رضی و کشکک_ شش اب_ ملچ‌ارام جوز چال در رامیان و روستاهای نرگس چال وطن_کاشی‌دار_ رحیم‌اباد_ نراب_ وامنان در آزادشهر و عباس آباد در گنبدکاووس است.

    براساس اطلاعات دریافتی از هواشناسی استان، تا ۲۴ ساعت آینده هوای گلستان نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و احتمال بارش در جمعه خواهد بود.

    تردد در محورهای اصلی گلستان روان و با احتیاط برقرار است

     

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *