×
×

امدادرسانی هلال احمر گلستان به مناطق متاثر از آبگرفتگی

  • کد نوشته: 48372
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۷
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان صبح امروز در گفت‌وگو با رادیو گلستان امدادرسانی به آبگرفتگی در شرق استان را تشریح کرد. به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، صبح امروز قاسم غریب‌آبادی در گفت‌وگو با رادیو گلستان با اشاره به بارندگی های شدید شب گذشته گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی و افزیش احتمال آبگرفتگی […]

  • تبلیغ هدفمند

    امدادرسانی هلال احمر گلستان به مناطق متاثر از آبگرفتگی

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان صبح امروز در گفت‌وگو با رادیو گلستان امدادرسانی به آبگرفتگی در شرق استان را تشریح کرد.

    به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، صبح امروز قاسم غریب‌آبادی در گفت‌وگو با رادیو گلستان با اشاره به بارندگی های شدید شب گذشته گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی و افزیش احتمال آبگرفتگی در  شرق استان نیروهای عملیاتی سراسر استان به حالت آماده باش کامل درآمدند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: با شدت بارندگی ار اوایل شب، شهرستان های رامیان، کلاله، آزادشهر، مینودشت به تدریج از آبگرفتگی آسیب دیدند و برخی محورها مسدود شدند. امدادرسانی ها و اعزام نیروها از نیمه شب آغاز شد.

    غریب آبادی توضیح داد: محور اولنگ رامیان و محور خوش ییلاق و آزادشهر به شاهرود با همکاری هلال احمر و راهداری بازگشایی شدند. محور جنگل گلستان، تنگراه به مشهد مسدود است و تردد از مسیر خوش ییلاق انجام می شود که با تردد بالایی در این محور مواجه شده ایم بنابراین به هم‌وطنان توصیه می شود سفرهای غیرضروری به خراسان شمالی و مشهد مقدس را کمی به تعویق بیندازند.

    وی در ادامه اظهار کرد: در گنبدکاووس تخلیه آب منازل انجام شده و نیروها در حال توزیع بسته های غذایی ۷۲ ساعته هستند، همچنین روستای عباس آباد با ۲۰ خانوار به دلیل شدت آبگرفتگی، مردم با کمک هلال احمر، دهیاری، بخشداری و فرمانداری مردم در حال خارج شدن از روستا هستند تا پاکسازی روستا از سیلاب با سرعت بیشتری انجام شود.

    مدیرعامل هلال احمر استان خاطر نشان کرد: در کلاله همچنین چند روستا درگیر سیلاب شدند و با تخلیه مناطق از آب امدادرسانی شروع شده است و همچنین راننده یک دستگاه پراید در سیلاب مفقود شده که نیروهای هلال احمر در حال جست‌وجو برای یافتن او هستند. در مینودشت هم تخلیه آب خانه ها انجام شده و نیروها در حال توزیع اقلام امدادی میان متاثرین هستند.

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *