×
×

آغاز عملیات کاشت ۲ میلیون نشاء پاییزه در گرگان

  • کد نوشته: 48390
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۸
  • ۰
  • رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان از آغاز عملیات کاشت بیش از دو میلیون نشاء در سطح شهر خبرداد. به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، مهستی قدس ولی اعلام کرد: به منظور بهبود کیفیت منظر شهری انواع گل های فصلی پاییزه شامل شب‌بو، همیشه ‌بهار، قرنفل، آلیسوم، مینا چمنی، آنمون، شقایق […]

  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان از آغاز عملیات کاشت بیش از دو میلیون نشاء در سطح شهر خبرداد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، مهستی قدس ولی اعلام کرد: به منظور بهبود کیفیت منظر شهری انواع گل های فصلی پاییزه شامل شب‌بو، همیشه ‌بهار، قرنفل، آلیسوم، مینا چمنی، آنمون، شقایق کالیفرنیایی و بنفشه در پارک ها، بلوارها و میادین اصلی درحال کاشت است.

    وی افزود: کاشت پاییزه این گل ها از اوایل آبان ماه آغاز شده و تا اواسط آذرماه ادامه دارد و تاکنون گل های شقایق کالیفرنیایی، همیشه بهار، آنمون و گل میمون در سطح شهر کاشته شده است.

    قدس ولی در ادامه گفت: امیدواریم با پیشرفت این عملیات و پوشش کلیه سطوح سبز شهری با گل های متنوع مناظر سبز شهر به زیبایی و طراوت بیشتری دست یابند.

    وی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان در راستای کاهش هزینه ها به سمت خودکفایی در امر تولید گل و گیاه پیش رفته و توانسته است نیاز شهر به گل و گیاه را فراهم و از هزینه های خرید کم نماید.

    قدس ولی تصریح کرد: همچنین برای محافظت بهتر از این نشاءها به خصوص در ابتدای دوره رشد، مقابله با تنش های محیطی و آفات بسیار مهم است که با نظارت مستمر در حال پیگیری می باشد.

    وی با بیان اینکه بی شک حفظ و نگهداری فضاهای سبز با مشارکت و همکاری شهروندان جلوه بیشتری خواهد داشت و خوشبختانه ما شاهد استقبال خوب شهروندان دراین زمینه هستیم و از شهروندان محترم تقاضا داریم همچون گذشته ما را در مراقبت از گلها و درختان یاری نمایند.
     


    منبع محتوا
    |

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *