×
×

اجرای ۵۰ درصد تفاهم نامه با بنیاد برکت تا پایان امسال/ هدف ما بازگشت به دوران طلایی تولید خاویار است

  • کد نوشته: 48408
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۸
  • ۰
  • استاندار گلستان در شورای عالی راهبردی توسعه شیلات استان؛ برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید. استاندار گلستان اظهار کرد:  تسریع در اجرای تفاهم نامه با بنیاد برکت مورد نظر است و ضروری است تا انتهای سال جاری ۵۰ درصد و […]

  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان در شورای عالی راهبردی توسعه شیلات استان؛

    برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

      اجرای ۵۰ درصد تفاهم نامه با بنیاد برکت تا پایان امسال/ هدف ما بازگشت به دوران طلایی تولید خاویار است

    استاندار گلستان اظهار کرد:  تسریع در اجرای تفاهم نامه با بنیاد برکت مورد نظر است و ضروری است تا انتهای سال جاری ۵۰ درصد و تا پایان ۱۴۰۳ ، کل تفاهم نامه اجرایی شود .

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز چهارشنبه ۱۷ آبان در جلسه شورای عالی راهبردی توسعه شیلات استان تصریح کرد: گلستان جزو چند استانی است که زنجیره های راهبردی ارزش در آن به تصویب رسیده و توافقنامه های بین بخشی  آن صورت گرفته و توسعه آبزی پروری یکی از محورهای آن است.

    وی افزود:توافق نامه ای با اوقاف نیز صورت گرفته که بخشی از برنامه اقتصاد دریا محور و توسعه آبزی پروری استوار است که ضروری است هرچه سریع تر اجرایی شود.

    استاندار گلستان یادآور شد: هدف ما بر اساس سند بخشی حوزه شیلات رشد متوازن است و بر این اساس موضوعاتی نظیر پرورش زالو، جلبک و ماهیان زینتی مورد توجه قرار گیرد.

    دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: گلستان یکی از استان های اصلی در پرورش ماهیان خاویاری و خاویار بوده است و بازگشت به دوران طلایی تولید خاویار مورد نظر است و اقدامات لازم با جدیت پیگیری شود.

    وی ادامه داد: تمام پروژه های نیمه تمام فاز اول مجتمع پرورش میگو تا پایان سال‌جاری تکمیل گردد و اقدامات اولیه فاز دوم انجام شود تا این پروژه در سفر ریاست محترم جمهور به استان جزو پروژه هایی باشد که عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

    استاندار گلستان تاکید کرد: ضروری است اقدامات اولیه انجام شود تا عملیات اجرایی یکی از پروژه های خاص پرورش ماهیان خاویاری در سفر رییس جمهور آغاز شود.

    وی گفت: با تعامل شیلات و دامپزشکی موانع صادرات آبزیان خصوصا میگو از استان مرتفع شود. 

    استاندار گلستان یادآور شد: فرهنگ سازی در حوزه مصرف آبزیان بسیار پراهمیت است و شیلات موظف است از توان دستگاه های دیگر و تعاملات بین بخشی جهت ارتقا فرهنگ مصرف آبزیان در جامعه استفاده نماید.


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *