×
×

طرح کاداستر اراضی کشاورزی با جدیت دنبال شود

  • کد نوشته: 48411
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۸
  • ۰
  • بخشدار مرکزی با اشاره به اهمیت اجرای طرح کاداستر (حد نگاری ) اراضی کشاورزی گفت: همه دهیاران و شوراهای اسلامی باید نهایت همکاری خود را برای اجرای به موقع و دقیق این طرح به کار گیرند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حامد عجم بخشدار مرکزی آزادشهر در جلسه ماهانه دهیاران که با […]

  • تبلیغ هدفمند

    طرح کاداستر اراضی کشاورزی با جدیت دنبال شود

    بخشدار مرکزی با اشاره به اهمیت اجرای طرح کاداستر (حد نگاری ) اراضی کشاورزی گفت: همه دهیاران و شوراهای اسلامی باید نهایت همکاری خود را برای اجرای به موقع و دقیق این طرح به کار گیرند.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حامد عجم بخشدار مرکزی آزادشهر در جلسه ماهانه دهیاران که با حضور روسای جهاد کشاورزی، منابع طبیعی ، ثبت اسناد و املاک ، اعضای شورای اسلامی و دهیاران برگزار شد ، با اشاره به اهمیت طرح کاداستر و اجرای دقیق آن در بخش افزود: به طور قطع هیچ کاری بدون مشارکت مردم به نتیجه نخواهد رسید لذا باید با توجیه کشاورزان زمینه همکاری و مشارکت گسترده آنها را فراهم کرد. 

    وی اضافه کرد :اجرای این طرح اقدام مهمی در جهت جلوگیری از تصرف و تعدی ها در بحث اراضی است

    حامد عجم عنوان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها موظف به همکاری هستند.

    بخشدار مرکزی با اشاره به اینکه جمع آوری آمار و اطلاعات اراضی کشاورزی و تعیین محدوده ملکی برای تثبیت مالکیت و تعیین حدود زمین های کشاورزی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد خاطر نشان کرد: همه دهیاران و شوراهای اسلامی با هماهنگی ادارات مربوطه باید نهایت همکاری خود را برای اجرای به موقع و دقیق این طرح به کار گیرند.

     

     

     

     

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *