×
×

۳ آذرماه همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز گرگان برگزار خواهد شد

  • کد نوشته: 48414
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۸
  • ۰
  • فرماندار شهرستان گرگان گفت: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز گرگان با تلاش تمامی دستگاه ها در راستای شور و نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، چهارشنبه ۱۷ آبان، چهارمین جلسه هماهنگی برگزاری پیاده روی به مناسبت هفته بسیج و روز گرگان به ریاست نادری فرماندار گرگان […]

  • تبلیغ هدفمند

    3 آذرماه همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز گرگان برگزار خواهد شد

    فرماندار شهرستان گرگان گفت: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز گرگان با تلاش تمامی دستگاه ها در راستای شور و نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد. 

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، چهارشنبه ۱۷ آبان، چهارمین جلسه هماهنگی برگزاری پیاده روی به مناسبت هفته بسیج و روز گرگان به ریاست نادری فرماندار گرگان و با حضور برخی دستگاههای اجرایی برگزار شد. 

    فرماندار شهرستان گرگان از پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت روز گرگان  در ۳ آذر همراه با پخش مستقیم این همایش از صدا و سیما به صورت زنده خبر داد.

    نادری در ادامه دلیل تعدد برگزاری جلسات هماهنگی این پیاده روی را ارتقاء کیفیت برنامه و رضایتمندی شهروندان محترم گرگانی برشمرد و افزود: کمیته ها و کارگروه های مختلف تشکیل، و شرح وظایف آنان نیز ابلاغ شده است. 

    وی تاکید کرد: تمامی کاندیداهای انتخابات اسفند ماه، از تبلیغ و تحرکات انتخاباتی پرهیز کنند. 

    فرماندار مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: در این همایش جوایز نفیسی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد. 

    ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *