×
×

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با فرماندار شهرستان آزادشهر

  • کد نوشته: 48415
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۸
  • ۰
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان با فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و در خصوص همکاریها و برنامه های بنیاد مسکن در این شهرستان مذاکره کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندای سید جواد کریمی فرماندار آزادشهرگفت:تلاش بخشداران برای آماده سازی معابر روستاها در بحث زیرسازی جهت آسفالت توسط بنیاد مسکن استان اعلام آمادگی بنیاد مسکن استان جهت تخصیص […]

  • تبلیغ هدفمند

    دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با فرماندار شهرستان آزادشهر

    مدیرکل بنیاد مسکن استان با فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و در خصوص همکاریها و برنامه های بنیاد مسکن در این شهرستان مذاکره کردند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندای سید جواد کریمی فرماندار آزادشهرگفت:تلاش بخشداران برای آماده سازی معابر روستاها در بحث زیرسازی جهت آسفالت توسط بنیاد مسکن استان اعلام آمادگی بنیاد مسکن استان جهت تخصیص قیر مازاد به شهرستان آزادشهر در صورت آماده سازی معابر (زیرسازی) توسط دهیاران صورت خواهد گرفت.

    وی گفت: همکاری بیش از پیش بخشداران و دهیاران با بنیاد مسکن استان و شهرستان جهت تعیین تکلیف تصرفات اراضی ملی واقع در بافت و محدوده روستاها با توجه به اختصاص تخفیفات ویژه به مردم  صورت پذیرد.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان در این خصوص بر لزوم تبیین این خدمت دولت محترم که نتیجه پیگیری استاندار محترم و مجموعه دستگاه های نظارتی استان بوده تاکید و از بخشداران خواست تا در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده جهت کارسازی موارد قانونی اقدام گردد.

    ایشان اظهار داشت: لزوم هماهنگی و تعامل بیشتر دهیاران و بخشداران با مردم و بنیاد با هدف تسریع در صدور پروانه ساختمانی متقاضیان ساخت مسکن در روستاها با توجه به افزایش مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان انجام شود.

    وی در پایان گفت:تعامل بیشتر بخشداران جهت تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت با توجه به خالی بودن صندوق زمین روستاها و آمادگی بنیاد جهت تامین زمین از طریق تفاهم با مالکان اراضی واقع در محدوده و بافت روستاها اقدام شود.

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *