×
×

آبگرفتگی در شرق گلستان/ ۲۹۳ نفر امدادرسانی شدند

  • کد نوشته: 48418
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۸
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر در تشریح امدادرسانی به مناطق متاثر از آبگرفتگی گفت: تا کنون ۲۹۳ نفر در شرق استان امدادرسانی شدند. به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی آبادی با اشاره به بارش های شدید شب گذشته گفت: براثر بارش های عصر دیروز و شدت گرفتن آن در شامگاه برخی از مناطق شهری و […]

  • تبلیغ هدفمند

    آبگرفتگی در شرق گلستان/ ۲۹۳ نفر امدادرسانی شدند

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر در تشریح امدادرسانی به مناطق متاثر از آبگرفتگی گفت: تا کنون ۲۹۳ نفر در شرق استان امدادرسانی شدند.

    به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی آبادی با اشاره به بارش های شدید شب گذشته گفت: براثر بارش های عصر دیروز و شدت گرفتن آن در شامگاه برخی از مناطق شهری و روستایی در شرق استان‌ها از آبگرفتگی آسیب دیدند و تعدادی از محورهای مواصلاتی مسدود شدند.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه نیروهای عملیاتی هلال‌احمر همواره در زمان‌های هشدار هواشناسی با امکانات و تجهیزات آماده باش هستند افزود: براثر آبگرفتگی‌های شب گذشته محور خوش ییلاق به شاهرود به دلیل ریزش کوه مسدود و روستاهای کارشیدار و نراب در آزادشهر از آبگرفتگی آسیب دید که بازگشایی شدند.

    وی در ادامه اظهار کرد: در دهنه چهل چای شهرستان مینودشت روستاهای ده‌چناشک و صفی آباد، گنبدکاووس روستاهای هیوه‌چی و عباس آباد از آبگرفتگی متأثر شدند. نیروهای عملیاتی در حال امدادرسانی هستند.

    بخشی از مناطق شهر کلاله و روستای تمر قره قوزی از آبگرفتگی متاثر شدند و نیروها پس از تخلیه آب منازل در حال توزیع اقلام اضطراری هستند. ضمن اینکه در روستای تمر قره قوزی‌ به دلیل بارش شدید باران یک دستگاه خودروی پراید از محور اصلی خارج و کانال آب افتاده بود که پس از چند ساعت جست‌وجو پیکرِ بی‌جان راننده در یکی دیگر از روستاها پیدا شد.

    غریب آبادی در ادامه بیان کرد: ۵۸ نیروی عملیاتی در قالب ۱۷ تیم با بکارگیری ۱۶ دستگاه خودروی امدادی و تجهیزات سیلاب از شهرستان‌های تحت تاثیر به مناطق حادثه دیده اعزام شدند. تاکنون ۲۹۳ نفر در این آب گرفتگی دچار مشکلاتی شده اند.

    در محور گالیکش به جنگل گلستان نیز یک اتوبوس در گل و لای گرفتار شده بود که با کمک نیروهای امدادی رهاسازی و مسافران به نمازخانه شهرداری گالیکش انتقال داده شدند. در این عملیات نیز ۳۰ تخته پتو و ۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته توزیع شده است.

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *