×
×

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بمناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیر عامل

  • کد نوشته: 48432
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۸
  • ۰
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ۱۲:۳۶ حوزه انتشار: گلستان شناسه خبر: ۴۸۸۵۶۸ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان در پیامی فرارسیدن هفته پدافند غیر عامل تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، متن پیام عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان ،بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم “پدافند غیرعامل یک […]

    پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بمناسبت فرارسیدن  هفته پدافند غیر عامل
  • تبلیغ هدفمند
    تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ۱۲:۳۶

    حوزه انتشار: گلستان

    شناسه خبر: ۴۸۸۵۶۸

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان در پیامی فرارسیدن هفته پدافند غیر عامل تبریک گفت.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، متن پیام عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان ،بدین شرح است :

    بسم الله الرحمن الرحیم

    پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود”. مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

    در تاریخ ۸/۸/۱۳۸۲ مقام معظم رهبری در فرمانی تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل را ابلاغ و از آن پس هشتم آبان ماه به عنوان روز ملی پدافند غیرعامل بر صفحه تقویم جای گرفت.
    زندگی آدمی با حوادث و مخاطراتی با منشأ طبیعی یا غیر طبیعی (انسان ساخت) عجین است لذا آمادگی هوشمندانه برای مقابله با آنها و مصون ماندن از عوارض و پیامدهایی که به همراه دارند، همواره مورد تأکید است.
    حراست از محیط پیرامونی در راستای ارتقاء سطح ایمنی در برابر حوادث احتمالی که امروزه از آن به عنوان پدافند غیر عامل یاد می شود، همچون چتری منافع ملی و سرمایه های انسانی را در برابر تهدیدات کالبدی، سایبری، زیستی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حفظ می کند.

    پدافند غیرعامل به عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌ها، کم هزینه‌ترین شیوه‌ها و صلح‌آمیزترین روش‌های دفاع یک دولت و ملت در مقابل دشمنان خود؛ از جمله مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق دولت‌ها در حفظ و گسترش امنیت ملی و زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است.

    بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که در منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) نیز بر آن تاکید گردیده است و محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

    اینجانب فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل را به فعالان این عرصه ،تبریک عرض نموده ، توفیق روزافزون همگان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل در بین آحاد جامعه را از خداوند متعال خواستارم.

    انتهای پیام.


    استان گلستان, کمیته امداد، هفته پدافند غیرعامل

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *