×
×

۱۰۶ واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل گلستان نیازمند تعمیر و نوسازی است

  • کد نوشته: 48661
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۱
  • ۰
  •     مدیرکل مدیریت بحران استان گفت : سیل شرق استان به ۱۰۶ خانه خسارت وارد کرد بر اساس ارزیابی های صورت گرفته بنیاد مسکن تعداد ۳۸ مورد نیازمند نوسازی و باقیمانده نیازمند تعمیر می باشد یه گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران نعمت‌الله حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استان گفت : بر اثر سیل، […]

  • تبلیغ هدفمند
     

    ۱۰۶ واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل گلستان نیازمند تعمیر و نوسازی است

      مدیرکل
    مدیریت بحران استان گفت : سیل شرق استان به ۱۰۶ خانه خسارت وارد کرد بر
    اساس ارزیابی های صورت گرفته بنیاد مسکن تعداد ۳۸ مورد نیازمند نوسازی و
    باقیمانده نیازمند تعمیر می باشد

    یه گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران نعمت‌الله حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استان گفت : بر اثر سیل، گل و لای وارد معابر و خیابان‌های برخی شهرها شد که نیروهای امدادی با تجهیزات لازم و ماشین‌آلات سنگین در حال تلاش برای پاکسازی معابر و خیابان‌های شهرستان های درگیر سیل از گل و لای و رسوبات هستند.

    حاجی زاده ادامه داد: ۱۷ روستا در شهرستان‌های گالیکش، کلاله و گنبدکاووس و شهر کلاله در سیل سه‌شنبه هفته گذشته درگیر سیلاب شدند که پیگیری برای حل مشکلات این مناطق ادامه دارد.

    وی گفت: به دلیل رانش بخشی از جاده اولنگ رامیان برای جلوگیری از حوادث بعدی در این مسیر، محدودیت ترافیکی اعمال شده و فقط تردد روستاییان بالا دست و کارگران معدن زغال سنگ امکان پذیر است و امکان تردد به شاهرود از این جاده وجود ندارد.

    حاجی زاده افزود: تنها جاده اصلی بسته شده در استان ناشی از سیل، مسیر دسترسی پارک ملی گلستان- خراسان شمالی به دلیل تخریب بخشی از مسیر در استان خراسان شمالی است


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *