×
×

رفع مشکلات زیست محیطی کارخانه سیمان گالیکش در دستور کار دستگاه قضایی گلستان 

  • کد نوشته: 48801
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۲
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این بازدید در ادامه سرکشی های دوره ای برای نظارت و بازرسی از محاکم و بررسی مشکلات این حوزه ها و نحوه پاسخگویی به مردم است. حیدر آسیابی افزود: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی هم از دیگر برنامه ها در این بازدیدهاست و به همین منظور امروز به کارخانه سیمان گالیکش […]

    رفع مشکلات زیست محیطی کارخانه سیمان گالیکش در دستور کار دستگاه قضایی گلستان 
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این بازدید در ادامه سرکشی های دوره ای برای نظارت و بازرسی از محاکم و بررسی مشکلات این حوزه ها و نحوه پاسخگویی به مردم است.
    حیدر آسیابی افزود: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی هم از دیگر برنامه ها در این بازدیدهاست و به همین منظور امروز به کارخانه سیمان گالیکش  هم سر زدیم.
    وی افزود: در این بازدید علاوه بر  بررسی مشکلات این واحد تولیدی، دستور رفع مشکلات زیست محیطی این کارخانه نیز صادر شد .
    حیدر آسیابی افزود:  به مسئولان این واحدتولیدی تا پایان امسال فرصت داده شد تا برای احیای کوه نیلکوه اقدام کنند .
    وی افزود: در نخستین گام باید با نظارت محیط زیست بخش هایی از کوه که برداشت شده، خاک ریزی و پس از تثبیت خاک ،درختکاری شود .
    وی ادامه داد: درباره پساب تصفیه خانه این کارخانه هم در جلسه ای که به زودی برای رفع مشکلات ِ برق ، گاز و سوخت جایگزین این واحد تولیدی با حضور مسئولان مرتبط و کارشناسان محیط زیست در دادگستری گلستان برگزار می شود ، تصمیم گیری خواهد شد .
    رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر  حمایت قضایی از تولیدکنندگان در استان گفت:  رفع موانع تولید به معنای نادیده گرفتن ملاحظات زیست محیطی نیست و  رسیدن به توسعه پایدار با توجه به محیط زیست میسر است .
     مدیر عامل کارخانه سیمان پیوند گلستان نیز در این بازدید گفت: با حمایت قضایی در کوتاهترین زمان ممکن فیلترهای رفع آلودگی  از گمرک ترخیص و در کار خانه نصب شده و عدم آلایندگی کارخانه برابر صوابط و استاندارد های زیست محیطی می باشد .
    رئیس کل دادگستری گلستان امروز همچنین از مناطق سیلزده گالیکش بازدید کرد.
    دادستان مرکز استان ،معاونین دادگستری استان در این بازدید رئیس کل دادگستری گلستان را همراهی کردند .

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *