×
×

احداث پالایشگاه ۵۰ هزار بشکه‌ای و پتروشیمی چهارمحال و بختیاری/ سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی وزارت کار برای طرح‌های کشت و صنعت و دامپروری

  • کد نوشته: 49008
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۶
  • ۰
  • به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، «سیدصولت مرتضوی» در نشست شورای برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور آیت الله رئیسی با تأکید بر نگاه ویژه دولت مردمی به توسعه استان‌های کم برخوردار در دو سال گذشته، گفت: با تحقق برنامه ها و هدف‌گذاری های دولت در […]

    احداث پالایشگاه ۵۰ هزار بشکه‌ای و پتروشیمی چهارمحال و بختیاری/ سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی وزارت کار برای طرح‌های کشت و صنعت و دامپروری
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، «سیدصولت مرتضوی» در نشست شورای برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور آیت الله رئیسی با تأکید بر نگاه ویژه دولت مردمی به توسعه استان‌های کم برخوردار در دو سال گذشته، گفت: با تحقق برنامه ها و هدف‌گذاری های دولت در حوزه اشتغال، نرخ بیکاری به کانال ۷ درصد رسید.

     

    وی افزود: امروزه به برکت نظام اسلامی محرومیت از چهره چهارمحال و بختیاری رنگ باخته و شاهد اجرای طرح ها و برنامه های تحول آفرین در استان هستیم.

     

    مرتضوی با اشاره به گزارش مقامات استانی، تأکید کرد رتبه بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری از ۲۹ کشوری به ۱۵ کاهش یافته است.

     

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تصویب طرح‌های کلان توسعه چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: پالایشگاه ۵۰ هزار بشکه ای و یک‌واحد پتروشیمی در چهارمحال و بختیاری احداث می شود.

     

    وی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و توافق‌نامه های مبادله شده در مجموع ۳۱۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه کشت و صنعت و دامپروری چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری می‌شود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *