×
×

معرفی دادگستری گلستان به عنوان دستگاه برتر اقامه نماز برای هشتمین سال متوالی

  • کد نوشته: 49240
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۹
  • ۰
  • بر اساس ارزیابی هیات داوران،  دادگستری استان به عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر ویژه انتخاب و  با هدای لوح از حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان تجلیل شد. اقامه نماز اول وقت به جماعت، اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت نماز ، تجهیز و بهسازی نمازخانه های حوزه های قضایی استان، برگزاری دوره های […]

    معرفی دادگستری گلستان به عنوان دستگاه برتر اقامه نماز برای هشتمین سال متوالی
  • تبلیغ هدفمند

    بر اساس ارزیابی هیات داوران،  دادگستری استان به عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر ویژه انتخاب و  با هدای لوح از حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان تجلیل شد.
    اقامه نماز اول وقت به جماعت، اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت نماز ، تجهیز و بهسازی نمازخانه های حوزه های قضایی استان، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان و خانواده های آنان در راستای اهمیت و فلسفه ی نماز و همکاری در رونق بخشی نماز در مدارس با اعزام روحانیون دادگستری به عنوان پیش نماز در مدارس از جمله شاخص های انتخاب دادگستری استان به عنوان دستگاه برتر است.
    حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سختی و حساسیت کار در دستگاه قضایی نیاز به بازسازی روحی و معنوی را برای همکاران ما دوچندان می کند و تلاش ما  اجرای برنامه فرهنگی و مذهبی در اوقات نماز و تعمیق آموزه های دینی در راستای سلامت روحی کارکنان و سلامت اداری است.
    هشتمین اجلاسیه استانی نماز با عنوان ” نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه ، مسجد و دانشگاه ” پیش از ظهر امروز در دانشگاه آزاداسلامی علی آبادکتول برگزار شد .

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *