×
×

رئیس کل دادگستری گلستان؛ تلاش برای برگزاری سالم و پرشور انتخابات در استان

  • کد نوشته: 49332
  • ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه گفت: کاندیداهای انتخاباتی استان گلستان تاکنون اکثرا قانونمند عمل کرده اند  و امیدواریم ،  این روند ادامه داشته باشد . حیدر  آسیابی با تاکید بر این که برگزاری انتخاباتی پرشور هدف همه ماست افزود: همزمان که برای پرشور تر شدن انتخابات تلاش می کنیم برای برگزاری سالم  آن […]

    رئیس کل دادگستری گلستان؛ تلاش برای برگزاری سالم و پرشور انتخابات در استان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه گفت: کاندیداهای انتخاباتی استان گلستان تاکنون اکثرا قانونمند عمل کرده اند  و امیدواریم ،  این روند ادامه داشته باشد .
    حیدر  آسیابی با تاکید بر این که برگزاری انتخاباتی پرشور هدف همه ماست افزود: همزمان که برای پرشور تر شدن انتخابات تلاش می کنیم برای برگزاری سالم  آن نیز اقدامات پیشگیرانه در حال برنامه ریزی و انجام است.
    آسیابی افزود: در مرکز استان گلستان تاکنون ۸ جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و در شهرستان های استان تاکنون ۴۶ جلسه درباره پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده است.
    محمود اسپانلو دادستان مرکز گلستان هم در این جلسه گفت: قانون می گوید افرادی که برای شرکت در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند، ظرف ۱۵ روز باید جایگزین این  اشخاص در آن اداره معرفی شود و اگر این اتفاق نیفتد ، جرم در اداره مربوطه اتفاق افتاده و باید رسیدگی شود .
    علی مهاجر رئیس ستاد انتخابات گلستان هم در  این جلسه  گفت:  در مجموع  از ۵۸۱ متقاضی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ۴۵۴ نفر در هیات های اجرایی تایید  صلاحیت ،  ۸۳ نفر رد  صلاحیت و ۱۸ نفر نیز عدم احراز شدند.
    بهمنی نژاد رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان هم گفت:  ۲۶ نفر از افراد رد صلاحیت شده هیچ شکایتی ثبت نکردند و از گردونه انتخابات کنار رفتند .
    وی افزود: آزمون کتبی متقاضیان حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم فردا در قم برگزار می شود و داوطلبان پس از قبولی در این آزمون در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *