×
×

موافقت شورای اسلامی شهر با بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد

  • کد نوشته: 49342
  • ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی شورای اسلامی شهر بجنورد با بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد موافقت کرد. در یکصد و سی و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد، بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بررسی شد و با موافقت همه اعضای حاضر در جلسه به تصویب شورای شهر رسید. مجموعه هیجانی و شهربازی بجنورد، مجتمع‌های تجاری – اداری اترک، مجتمع فرهنگی […]

    موافقت شورای اسلامی شهر با بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی شورای اسلامی شهر بجنورد با بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد موافقت کرد.

    در یکصد و سی و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد، بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بررسی شد و با موافقت همه اعضای حاضر در جلسه به تصویب شورای شهر رسید.

    مجموعه هیجانی و شهربازی بجنورد، مجتمع‌های تجاری – اداری اترک، مجتمع فرهنگی و هنری چرمغان، مجموعه گردشگری باغ‌شهر دوبرار، شهرک خودرویی و مجتمع تجاری – پارکینگ میرزاکوچک‌خان، شش پروژه و بسته سرمایه‌گذاری‌اند که در این جلسه بررسی شد و مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

    شهردار بجنورد در این جلسه بر ضرورت حفظ راسته بازارهای تخصصی در الگوی فکری سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

    سید محمدعلی کشمیری اظهار کرد: استفاده از راسته بازارها قدمت زیادی دارد و به نظر ما، تغییر رویکرد در سرمایه‌گذاری در خارج از کارکرد راسته بازارها نمی‌تواند موفق باشد.

    وی بیان کرد: در دو سمت خیابان ۱۷ شهریور، بازار محصولات بهداشتی ساختمانی فعال است و به نظر می‌رسد هزینه‌کرد شهرداری در این محدوده خارج از کارکرد بازار، محکوم به شکست خواهد بود. به همین دلیل، باید کلیات طرح و امکان‌سنجی اجرای طرح با دقت نظر بالایی تدوین شود. تلاش کردیم این موضوع‌ها را در بسته‌های سرمایه‌گذاری لحاظ کنیم.

    کشمیری گفت: اکنون شش بسته سرمایه‌گذاری نهایی آماده شده و به صحن شورای شهر آمده تا نمایندگان مردم پس از بررسی آن‌ها و در صورت موافقت، مصوب کنند و به سمت اجرای آن‌ها حرکت کنیم.

    وی افزود: هفته آینده چهار بسته سرمایه‌گذاری دیگر به شورا خواهد آمد و تلاش می‌کنیم هر هفته بسته‌های سرمایه‌گذاری متنوعی داشته باشیم تا پیش از تمام شدن مهلت تدوین بودجه، بتوانیم آنها را در بودجه پیش‌بینی کنیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *