×
×

تقویت جریان‌های قرآنی در خراسان شمالی با برگزاری مسابقه‌های سراسری قرآن

  • کد نوشته: 49346
  • ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد سبب تقویت جریان‌های قرآنی در استان می‌شود. مسعود مرواری در نشست هم‌اندیشی برگزاری این مسابقه‌ها اظهار کرد: این نخستین بار است که خراسان شمالی میزبان […]

    تقویت جریان‌های قرآنی در خراسان شمالی با برگزاری مسابقه‌های سراسری قرآن
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد سبب تقویت جریان‌های قرآنی در استان می‌شود.

    مسعود مرواری در نشست هم‌اندیشی برگزاری این مسابقه‌ها اظهار کرد: این نخستین بار است که خراسان شمالی میزبان برگزاری مسابقه‌های سراسری قرآن کریم می‌شود و نام استان خراسان شمالی را به صورت مستمر به مدت هفت روز در شبکه‌های سراسری خواهیم شنید.

    وی با یادآوری اینکه چهل‌وششمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم از ۹ تا ۱۶ آذر ماه در خراسان‌ شمالی به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود افزود: در این دوره از مسابقه‌ها میزبان حدود یک هزار میهمان خواهیم بود و اقدامات لازم برای برگزاری شایسته این مسابقه‌ها انجام شده است.

    دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی چهل‌وششمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم افزود: در این مسابقه‌ها حدود ۷۰۰ قاری و شرکت‌کننده حضور خواهند داشت و ۷۰ محفل با انس قرآن کریم برگزار می‌شود.

    مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی چهل‌وششمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم نیز گفت: این نخستین بار است که شاهد حضور ۱۱ منتخب از استان در مسابقه‌های سراسری قرآن کریم هستیم.

    رضا رضایی ادامه داد: قرار است نمایشگاه محصولات فرهنگی قرآنی نیز در کنار مسابقه‌های سراسری قرآن برپا شود که در آن ناشرانی از آستان قدس، جامعه القرآن و … حضور می‌یابند.

    وی افزود: استان خراسان شمالی نیازها و کمبودهایی در بخش‌های مختلف دارد که به واسطه برگزاری این مسابقه‌ها می‌توان با همت جمعی در مسیر کاهش کمبودها و رشد و توسعه استان قدم برداشت.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *