×
×

کلینیک ناباروری اسفراین آماده مراجعه زوج‌های نابارور

  • کد نوشته: 49348
  • ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از آمادگی کلینیک ناباروری این شهرستان برای ارائه خدمات خبر داد و گفت: با پیگیری‌های حوزه سلامت، ارائه خدمات ویژه ناباروری برای زوج‌های نابارور در دسترس و راحت شد. طاهره توفیقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به راه‌اندازی و آغاز به کار کلینیک ناباروری سطح ۲ […]

    کلینیک ناباروری اسفراین آماده مراجعه زوج‌های نابارور
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از آمادگی کلینیک ناباروری این شهرستان برای ارائه خدمات خبر داد و گفت: با پیگیری‌های حوزه سلامت، ارائه خدمات ویژه ناباروری برای زوج‌های نابارور در دسترس و راحت شد.

    طاهره توفیقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به راه‌اندازی و آغاز به کار کلینیک ناباروری سطح ۲ بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین اظهار کرد: این کلینیک که در راستای اجرای ماده ۴۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده راه‌اندازی شد، با ارائه خدمات به اولین زوج، فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

    به گفته وی، ارزیابی زوج‌های نابارور، انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های پاراکلینیکی و خدمات  IUI از جمله خدمات این مرکز است که در کنار خدمات سونوگرافی و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی ارائه می‌شود.

    رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه متخصص، تیم مامایی و آزمایشگاهی این مجموعه دوره‌های تخصصی ناباروری را گذرانده‌اند افزود: زوجین شناسایی‌شده می‌توانند از مراکز بهداشتی، درمانی و بخش خصوصی به این کلینیک مراجعه کنند.

    وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی این مرکز بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است گفت: با راه اندازی کلینیک ناباروری، رنج سفر به استان‌های همجوار برای بسیاری از زوجین نابارور اسفراینی برداشته شد.

    توفیقیان تاکید کرد: در کلینیک ناباروری بیمارستان امام خمینی اسفراین خدمات سطح ۲ ارائه می‌شود و اگر بیمار به خدمات سطح ۳ نیاز داشته باشد توسط پزشکان این مرکز ارجاع می‌شود.

    وی همچنین از بهره‌برداری از نخستین دستگاه MRI در شهرستان اسفراین همزمان با گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار خبر داد و گفت: این دستگاه، جدیدترین و بهترین دستگاه شرق کشور است و امکان خدمات‌دهی با سرعت، دقت و کیفیت بالا تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم را دارد.

    توفیقیان ادامه داد: با راه‌اندازی این بخش، خدمات ما به مردم بیشتر می‌شود که از جمله آنها باید به استقرار جراح مغز و اعصاب در شهرستان اشاره کرد. اکنون بخش مغز و اعصاب را راه‌اندازی کرده‌ایم و پزشک جراح از ابتدای آذر ماه در اسفراین مستقر می‌شود تا مراجعه کنندگان نیازی به خروج از شهرستان و رفتن به مرکز استان یا سایر استان‌ها نداشته باشند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *